Normalt?

Såpebobla

Elsker forumet
Min lille skatt er 4 dager gammel. Han vil bare henge på puppen hele tida.. vil ikke ligge i hverken vogn eller vugge, bare oppå meg eller på faren.. puppene mine er såre og jeg er kjempe trøtt og sliten..Ammet i senga i sta for å prøve få meg litt søvn, men han våkner m en gang jeg flytter på meg.. What to do?? Flere som har det sånn??

Sniker inn jeg... Ammer du lenge på hver pupp? Bare tenker hvis du har mye formelk, så drikker han seg "mett", men at den ikke holder så lenge i magen. Prøv å amm på samme puppen to ggr etter hverandre, se om det kan hjelpe! Ellers hadde jeg serr gått og kjøpt en smokk ;p Lykke til!

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Det er helt normalt. Er ikke alltid for at baby er sulten den vil ha pupp heller. Er jo kun fire dager gammel. Vesla mi er fortsatt glad i å henge i puppen, men nå tar hun smokken:) tok den når hun var tre uker... Godtar den ikke når hun er sulten.. Da spytter hun den ut

Gutt 2006 - Jente 2008 - Jente 7.Juli 2013

Jeg slet også med soving alene de første dagene. Helt forferdelig!
Ble vist at hvis man virkelig tulla inn babyen, så følte han seg tryggere og turte å sove alene.
Det de gjorde var at de tok dyna på tvers (slik at den lengste siden var mot hodet/beina). Deretter surra de babyen stramt inn i dyna. Bretta ned en flik foran ansiktet, men strengt tatt er det ikke helt nødvendig da dyna ligger noen cm over uansett.
Var helt magisk for meg, for det funka med en gang.
Så nå sover han alene hele tiden...

♥ Mamma til verdens herligste Sondre ♥

vi også pakker gutten vår godt inn i et helseteppe, da sover så mye bedre i egen seng. dete fikk vi tips om på helsestasjon. :) bruker også smokk innimellom:)

Min henger også ofte i puppen om dagen, og jeg kan bli sprø til tider. Det er visst veldig vanlig de første ukene for å få i gang/opp melkeproduksjonen. Jeg gir han litt smokk også, for noe er bare for å kose merker jeg ;) De sier det stabiliserer seg etter hvert :)

----------------------------
Fødte en gutt 20. juli ❤

Back
Topp