Normalt?

Drømmer&håper88

Glad i forumet
Er det normalt å ha mensmurringer når man er 17 + ?
Blir så bekymra, har det ofte:(

Fler som har et vanvittig godtesug ? Prøver å holde meg unna, men blir uansett noe hver dag:( hva kan man gjøre med det?
Har frukt og grønnsaker jeg spiser som er tilgjengelig, men ikke lett når suget på surt og salt kommer inn:(

Har det så og si hver dag, er vel tegn på at det vokser noe "der nede";) hadde det med forrige også.
Sliter med søtsuget jeg også, men prøver å være sterk, og spiser bare i helgene :p
Ellers så begynner jeg å få hekta på iste, så litt søtt får jeg i meg:p

murringer er tegn på at livmoren vokser ;) så er gode tegn ;)

Har masse murringer jeg og, blir litt nervøs av det, men det er nok som andre her sier helt normalt når ting vokser :)

Her også murrer det ;)

Når det kommer til søtt, så har eg ikke vert så hekta på! Helt hekta på pærer her :) og meloner :)

Veldig lyst på mye frukt også, men det er det duste søtsuget som kommer ofte om kveldene:( prøver å være sterk, men ikke alltid det går nei:P

Godt å se at det er fler med murringer her, da er det vel normalt:)
For jordmor sa at hvis jeg får murringer og sånn kan det være et tegn på at noe er galt, (det var en annen jordmor enn hun jeg egentlig har som sa det), og etter hun sa det blir jeg veldig bekymra hver gang det kommer:(

Er nok ganske normalt som alle sier :) Kjenner en del av det selv også. Men skjønner at du blir bekymra, er ikke alltid like greit å vite hva som er normalt eller ikke..
Og melder meg inn i "Vanvittig-godtesug-klubben" :-p hehe. Må ærlig innrømme at det ser dårlig ut for vekta sin del, skal det fortsette som nå. Her går det nemlig i vaniljeis most sammen med oreokjeks,og det hver kveld. Pluss at det småsnavles potetgull rett som det er og brus er et must :-p skal si jeg er spent på hva vekta ender på til slutt. For det lover dårlig med slike matvaner :P Men jeg klarer ikke la være!

Er nok ganske normalt som alle sier :) Kjenner en del av det selv også. Men skjønner at du blir bekymra, er ikke alltid like greit å vite hva som er normalt eller ikke..
Og melder meg inn i "Vanvittig-godtesug-klubben" :-p hehe. Må ærlig innrømme at det ser dårlig ut for vekta sin del, skal det fortsette som nå. Her går det nemlig i vaniljeis most sammen med oreokjeks,og det hver kveld. Pluss at det småsnavles potetgull rett som det er og brus er et must :-p skal si jeg er spent på hva vekta ender på til slutt. For det lover dårlig med slike matvaner :P Men jeg klarer ikke la være!
Hehe kjenner meg sååå godt igjen ja:P men det er ikke skadelig for lille med tanke på godteriinntak? Det er det jeg tenker mest på:P

Hehe kjenner meg sååå godt igjen ja:p men det er ikke skadelig for lille med tanke på godteriinntak? Det er det jeg tenker mest på:p
Har tenkt på det selv også! Tenker også litt sånn "enn hvis mine matvaner under svangerskapet blir matvanene til lille etter at h*n er født". isåfall får jeg en liten kresen godteriklomp :-p

Hehe ja:P tenker mer på fysiske skader, men trooor ikke det skjer altså:P man tenker så mye rart i svangerskapet!:P hehe!
det skal være bra sikkert :-P Kan jo bli snål av mindre! :-P hehe! Men da liker jeg tankegangen til Charlotte "Jo mer søtt man spiser jo søtere blir ungen" :-P Fin unnskyldning det :D hehe!

Back
Topp