Normalt?

junjul

Blir kjent med forumet

Testet positivt idag, og med en gang eg fikk vette at eg var gravid - så ble eg sååååå kvalm!

Er det normalt eller? haha.. er sikkert noe psykisk inni meg som sier at eg MÅ være kvalm hvis eg er gravid.

Jeg ble også sånt den første dagen jeg testet positivt ;) Kvalmen gikk over i løpet av dagen. Og kom tilbake igjen et par dager senere :P

Blubba27 skrev:
Jeg ble også sånt den første dagen jeg testet positivt ;) Kvalmen gikk over i løpet av dagen. Og kom tilbake igjen et par dager senere :P

Hehe så bra det ikke bare var meg da :D håper ikke den kjem tilbake.. men det gjør den sikkert ;P

Celin Marie skrev:
He he, det kan nok godt være psykisk ja ;) 

Men gratulerer da!

Får håpe da ;D tusen takk!!!

Hehe Akkurat ånn var jeg å! Hadde ikke kjent et eneste tegn og dagen jeg fikk positiv test ble jeg plutselig kvalm og klarte ikke spise frokost! Gikk fort over da og kom tilbake en uke senere :)

Haha :D ja, føler eg bynnj å bli kvalm på orntli no.. har vorre plaga med halsbrenn en stund no, og har bynnt å få masse sure oppstør :(:(:(
Alveskatt skrev:
Hehe Akkurat ånn var jeg å! Hadde ikke kjent et eneste tegn og dagen jeg fikk positiv test ble jeg plutselig kvalm og klarte ikke spise frokost! Gikk fort over da og kom tilbake en uke senere :)

Back
Topp