normalt?

Timiangull

Andre møte med forumet
er i uke 36 i dag . og jeg kjenner rivninger oppi hutteteia , det river skikkelig vondt slik at jeg nesten blir dradd i bakken.o g får d åxo når jeg sitter slik at jeg må skrike ut. er d lenge ijænn da? d verker og er vondt hele tiden i hutteteia..noen andre andregangsfødende som har merke lignende?  mvh åse ;-)

Har masse stikkinger og det svir noe vannvittig når babyen dytter nedover. Vet ikke  om det er noe sånnt du mener???  Jeg er andregangs og hadde det samme med første, hatt det i flere uker nå...

Tror jeg vet nøyaktig hva du mener. det har jeg innimellom og hat hadde det i en måned tror jeg. Men det kommer bare en gang i blandt. andre ganger kommer det ofterer

Ja, jeg ser hva du mener!
Jeg har det nett likedann!
River i "utgangen" fremme og gjør frykelig vondt.
Klarer ikke å gå skikkelig lengre, men er visst normalt for de som er flergangs fødende.

** sladrer med moto2 & kluten **

Ticker id: PJa0

Ticker id: 733M   Ticker id: PAYq

Miriamsmams skrev:
Tror jeg vet nøyaktig hva du mener. det har jeg innimellom og hat hadde det i en måned tror jeg. Men det kommer bare en gang i blandt. andre ganger kommer det ofterer

Samme her!! Må stoppe helt opp i det jeg gjør, og krysse beina og nesten så tårene spretter... Skikkelig unehagelig, men det er normalt i følge jordmor;-)

janett85 skrev:
Har masse stikkinger og det svir noe vannvittig når babyen dytter nedover. Vet ikke  om det er noe sånnt du mener???  Jeg er andregangs og hadde det samme med første, hatt det i flere uker nå...

Samme her, bare at jeg ikke hadde det med første. Merker det når bebisen er våken og beveger hodet.

Back
Topp