Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvis de ikke har noe problem med det, hadde jeg ikke tenkt noe videre på det heller.Labambie skrev:
Virker som om det er bare her på BV at det meste av sovingen går på skinner, ingen gjør noe "rart" for å få barna til å sove. Her må en av oss legge oss sammen med 4-åringen. Helt greit. Kjenner flere som også sover bare i foreldresengen. Det plager jo ikke de...
Ber de deg om å kjøre rundt med henne da? Eller er det en annen grunn til at dette er et problem for deg? Alt folk skal blande seg i...Sukkertopp skrev:
Jeg ville vel tenkt at det var en dårlig vane, ja.LillianneLie skrev:
Men kanskje har de slitt sånn med dagsøvnen at når de endelig fant en "løsning" så er det behagelig (i forhold til alternativet hvertfall) å bare fortsette med det?
Vi har "uvaner" (ting som vi ikke kan holde på med for alltid) knyttet til søvn her også, men de er hvertfall laangt mindre tidkrevende og ikke så vanskelige å venne av med vil jeg tro:)
Søtnos* skrev:
Men kanskje har de slitt sånn med dagsøvnen at når de endelig fant en "løsning" så er det behagelig (i forhold til alternativet hvertfall) å bare fortsette med det?
Vi har "uvaner" (ting som vi ikke kan holde på med for alltid) knyttet til søvn her også, men de er hvertfall laangt mindre tidkrevende og ikke så vanskelige å venne av med vil jeg tro:)
Alle har vel laget uvanerMen jeg hadde aldri begynt med det. For jeg mener at når ungen er så stor må man bryte den dårlige vanen.
LillianneLie skrev:
Søtnos* skrev:
Alle har vel laget uvanerMen jeg hadde aldri begynt med det. For jeg mener at når ungen er så stor må man bryte den dårlige vanen.
Ja, jeg ville vel også tenkt at når ungen er 2,5 er det på tide å gjøre noe med problemet. Men samtidig, om ungen er 2,5 er det kanskje ikke så lenge til han/hun ikke trenger å sove på dagtid.
Og om det går greit å legge ungen i senga om kvelden (regner ikke med de kjører land og strand da også?) så er jo hvertfall det bra:) Kanskje det ikke er så mye lenger de må gjøre det, liksom:)
Søtnos* skrev:
Ber de deg om å kjøre rundt med henne da? Eller er det en annen grunn til at dette er et problem for deg? Alt folk skal blande seg i...Sukkertopp skrev:
Oh my! Føler du deg truffet siden du blei sur for et spm? JEG lurte på om dette var normalt, og JEG syns det er helt på trynet. OKEY?
Sukkertopp skrev:
Søtnos* skrev:
Oh my! Føler du deg truffet siden du blei sur for et spm? JEG lurte på om dette var normalt, og JEG syns det er helt på trynet. OKEY?
Nei, føler meg ikke truffet i det hele tatt. Jeg håper og tror at jeg har mye bedre venner enn disse foreldrene tydeligvis har, og så vidt jeg vet har heldigvis ingen av dem følt behov for å legge ut på internett om hvordan de synes min barneoppdragelse er helt på trynet.
I tillegg har jeg har vært heldig med en baby som når hun er trøtt legger seg rett ned og sover der hun er. Det har heldigvis ikke fått meg til å tro at alle andre barn er like, og at alle andre foreldre gjør noe feil. Kanskje du i det minste burde vente med å bli alt for arrogant til du har fått alle de barna du skal ha? Barn kan være veldig forskjellige.