Normalt med varierende symptomer?

lillesøster

Flørter med forumet
Jeg har hatt voksesmerter i magen og ømme bryster i ett par uker . (er 5+6 uker på vei). Men i dag har jeg plutselig ikke ømme bryster lenger. Blir så stressa... Blør ingenting, men blir litt bekymra uansett. Flere som har symptomer som kommer og går??? God helg dere :)

jepp, har det jeg også!

Ahh, godt å høre. Satser på at det er normalt da. Thank you emoticon

Har også hatt det på samme måten! Helt rart å savne ømme vonde pupper, men det er jo et sikkert tegn. Jeg har hatt noen mindre blødninger også, men har fått sjekket HCGverdiene hos legen, og det ser ut som om alt har gått bra! 
Har lest litt her inne og det ser ut som om det er vanlig med symptomer som kommmer og går. 

ja alt er nok normalt. symptomene kommer og går. som legene har sagt til meg alt er normalt så lenge du ikke blør. :) lykke til

Samme her. Noen dager er jeg så kvalm og dårlig at jeg ikke kommer meg opp av sengen, andre dager er jeg tilnærmet normal:)

Jeg har hatt en dag med stikkinger i puppene, og så forsvant det... Klager ikke. Ellers så veksler jeg mello å være små kvalm, stikkinger i livmoren og ikke symptomer i det hele tatt.

Back
Topp