Minner nesten som eggløsningsslim bare mer gulaktig.. Hatt det noen dager.. Men i dag var det noe som så ut som en blodtråd er det noen som vet om det er normalt?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ok, ikm var i går eller dagen før så kan jo være derfor men stikker litt i magen i dag. Håper det er fordi jeg har hatt på stram bukse på jobb...Jeg hadde det rundt IKM... Blodspor i "slimet".
Ok, ikm var i går eller dagen før så kan jo være derfor men stikker litt i magen i dag. Håper det er fordi jeg har hatt på stram bukse på jobb...
Ja, kan jo være det det er. Magen føles litt støl på en måte heheJeg får mer luftsmerter når jeg har på stram bukse...
Kjenner på det jeg også [emoji23]Det var godt å høre jeg kan ikke fatte at det skal være mye skumlere å gå gravid med nr to hehe (alderen kanskje) hehe
Ja det har nok noe å si... Snart 7 år siden jeg fødte sist hehe regnes man som førstegangsfødende etter 6 eller 10 år?Kjenner på det jeg også [emoji23]
Men lenge siden jeg gikk gjennom et svangerskap sist, hørte faktisk at jg regnes som "førstegangsfødende" igjen [emoji23]