Normalt med menssmerter?

mamma2be89

Betatt av forumet
Hei.
Jeg er 8+5 i dag og har hatt noen menssmerter i dag. De er ikke vondere enn jeg har når jeg skal ha mensen. Men jeg lurer på om dette er normalt? Jeg har ikke hatt noen blødninger hele svangerskapet. Jeg blir bedre i magen hvis jeg får til å gå på toalettet eller prompe :-)

Termin 31 Januar 2014 <3

Hei.
Jeg er 8+5 i dag og har hatt noen menssmerter i dag. De er ikke vondere enn jeg har når jeg skal ha mensen. Men jeg lurer på om dette er normalt? Jeg har ikke hatt noen blødninger hele svangerskapet. Jeg blir bedre i magen hvis jeg får til å gå på toalettet eller prompe :-)

Termin 31 Januar 2014 <3

Det er helt normalt! Når jeg lå på sykehuset for snart to år siden og spydde så hadde jeg også vond gass som nesten kjentes ut som krampe i hele magen, og prompa det ut.. Var visst helt vanlig ja ;)

Det er helt normalt! Når jeg lå på sykehuset for snart to år siden og spydde så hadde jeg også vond gass som nesten kjentes ut som krampe i hele magen, og prompa det ut.. Var visst helt vanlig ja ;)

Var faktisk uke 8 da selv ;)

Så godt å høre :-) merker eg blir beskymra med en gang jeg merker en forskjell :-) men må nokk bare roe meg ned :-)

Termin 1 Februar 2014 <3

Så godt å høre :-) merker eg blir beskymra med en gang jeg merker en forskjell :-) men må nokk bare roe meg ned :-)

Termin 1 Februar 2014 <3

Ja eg kjenne igjen det å tenke over hver eineste følelse man kjenner! Off... Lykke t ihvertfall :)

Har hatt mye menssmerter og ligamentsmerter helt siden jeg ble gravid. Noen dager har jeg ingenting mens andre kjenner jeg det godt. Alt er helt fint foreløpig:)

Termin 9.februar med første frøet:)

Er 8+2 i dag og kjenner også på det i dag... :)

*** Venter nr 1, termin 8.februar! ***

Jeg har/er plaget med sterke menssmerter(er 6 uker på vei). Jeg snakket med jordmor og hun sa at det er normalt å være plaget med mensmurringer, og siden jeg har vært plaget med kraftige menssmerter før jeg begynte på p-piller så kan det være årsaken til at jeg får så kraftige smerter, men når det er sagt så sa hun også at jeg burde kontakte lege/legevakt hvis smertene kom lengre opp i mageregionen. Men så lenge smertene holder seg i nedredel(menssmerter) og det ikke er noe blødning går det som regel greit :)
Samme her også, hjelper å gå på do å få ut litt gass ;)

Back
Topp