Normalt med blødninger etter SA?

sollise

Elsker forumet
Er det normalt å ha blødninger etter en SA? Kom fra legen nå i sta, og dem tror at jeg SA nå for 1 uke siden... Blør mer i dag enn de andre dagene. Er dette normalt?
 
ja det høres normalt ut, da man blør en god stund etter en SA...det gjorde iallefall jeg, men vedvare det og du føler deg usikker så hadde jeg kontaktet lege hadde jeg vært deg, for at jeg selv skulle ha blitt roligere. Trist å høre at du mista...håper det går bra med deg...

klem
 
Hei du...

Leit å høre at det. [:(] Når jeg SA i oktober 2004, blødde jeg også, det var på en måte som en vanlig mens. Å det er sikkert for å rengjøre på en måte eller renske opp. Så jeg tror at det er normalt, men er jo selvsakt ingen lege. Men det kan du jo høre med legen din om...bedre å snakke med han en gang for mye enn en gang for lite....

Håper det går bra med deg....å lykke til.

Kos Anka
 
Jeg er ny her, og det er så koselig med alle svar man får... Er litt trist nå, må innrømme det... Men vi hadde ikke prøvd lengre enn 1 måned ellet 2, så det gikk fort. Men er allikevel sårt å miste... Men synes det er så rart for har blødd en stund nå, men oppholdt litt nå og litt da. Blir litt usikker på legene også, for dem finner ikke tegn til noe fra fosteret i underlivet mitt, og "tror" jeg har spontanabortert. Skal inn til ny UL igjen, men blir litt usikker...Så jeg kan altså blø en stund fremover?

Håper snart på at kroppen min en "normal" igjen, så vi kan prøve på nytt!

Mange klemmer
 
Hei

Jeg blødde bare en uke etter at jeg hadde en SA, som en vanlig mens. Men så gikk det nesten to måneder før jeg fikk mensen tilbake igjen. Så det er sikkert forskjellig fra person til person. men jeg råder deg til å snakke med legen for det værste er jo å gå å lure på om det er rett eller galt osv.

Lykke til da sollise

Kos Anka
 
Back
Topp