Normalt med øm mage ?

Oneinamillion

Oktoberskatt på vei <3
Oktobermirakler 2013
I sted ble jeg øm og fikk ganske vondt I underlivet /magen
Varte bare et par minutter så ble alt normalt igjen.. er det noe å uroe seg for tror dere.?
Var ikke sånn menssmerter-vondt

Er 5+3 idag:)

Jeg har det stort sett hver ettermiddag/kveld. Spesielt hvis jeg reiser meg fort opp. Kjennes litt ut som strekk. Synes og huske at jeg hadde en del av de i forrige svangerskap også. Tenker det er noe som jobber med å utvide seg nedi der :)

Jeg blir også øm utover ettermiddag og kveld :) ligner ikke på menssmerter, mer som at jeg har trent magen veldig mye, men det har jeg ikke :p

I sted ble jeg øm og fikk ganske vondt I underlivet /magen
Varte bare et par minutter så ble alt normalt igjen.. er det noe å uroe seg for tror dere.?
Var ikke sånn menssmerter-vondt

Er 5+3 idag:)
Sniker litt fra februar :) Det kan være luftsmerter, for meg har dette artet seg veldig annerledes som gravid enn til vanlig. Kjennes som ømhet og nesten litt småkrampeaktig, men går over etter 5-15 min gjerne :)

Samme her og det var det første og eneste symptomer jeg har...tenkte da aha akkurat som med storesøster, som sagt over her når jeg reiser meg,nyser eller no sånt..som det strekker i magen men det er innmari ubehagelig,men helt normalt :)

Back
Topp