Normalt me litt lkt???

everonic

Elsker forumet
E det noen som har erfaring med litt lukt fra utflod. De siste dagene har eg unne kjenne en liten lukt når eg har vært på do,og det kommer nok av utfloden eg har begynt å få mer og mer av.Den lukter på en måte som baby gulp,kje verre en det.Har jo kje så lenge igjen til terminen,ca 14 dager,kan det være tegn på at noe skjer snart? Eg husker kje igjen fra sist (7år siden)...

Glemte si at eg verken klør eller e sår der nede!

sorry kan ikkje svare deg, har rett og slett ikkje peiling, men er det ikkje det de sier at viss man lekker fostervann så gir det med en spesiell lukt?

Dette som kommer ut e av og til litt tykkt flytende,sorry detaljer...og har en gulaktig farge!

Har det sånn selv, lukter litt rart og veldig annerledes i forhold til før. Har også endret farge, litt mer brunlig hos meg...

Jeg og har gult tykt utflod,noen ganger tynt,og det er helt normalt.Jeg har tatt masse bakterieprøver gjennom hele svsk,og har bare fått påvist gjærsopp(vanlig soppinfeksjon).Gynekologen min sier det at så lenge det ikke er illeluktende,sterk lukt av det,så er det ikke noe farlig[;)]

jepp utflod her også....

ORIGINAL: everonic

E det noen som har erfaring med litt lukt fra utflod. De siste dagene har eg unne kjenne en liten lukt når eg har vært på do,og det kommer nok av utfloden eg har begynt å få mer og mer av.Den lukter på en måte som baby gulp,kje verre en det.Har jo kje så lenge igjen til terminen,ca 14 dager,kan det være tegn på at noe skjer snart? Eg husker kje igjen fra sist (7år siden)...

Kanskje det er slimproppen??

heter det seg ikke at det er vanlig med ökt utflod på slutten av svangerskapet? ..mener det var det jordmora sa til meg.

ORIGINAL: everonic

Dette som kommer ut e av og til litt tykkt flytende,sorry detaljer...og har en gulaktig farge!

Jeg lekker fostervann, og det er ikke som du beskriver.
Mitt fostervannet er tyntflytende og lukter på en søt søt måte, er blankt stort sett men også med en brun\gul farge til tider (babyen som bæsjer).
Har hatt en del utflod i svangerskapet, men fostervann er helt annerledes konsistens og lukt på. 

Back
Topp