Normalt eller ikke?

Mcharlotte

mcharlotte
Hei! Er førstegangsgravid med termin 23.juni og er da 16+5-6 idag. Helt siden helga før julaften har jeg kjent på utsiden av magen hvor babyen ligger, har ekstremt fremoverbøyd livmor da. Men jeg kjenner nesten ikke spark, men jeg kjenner om babyen flytter seg langt opp, på venstresiden eller høyresiden eller ned, er det flere som har opplevd det?
Kan legge ved bilde av festen bebisen hadde der inne for 2 dager siden, hehe :-p
mage.jpg

Fin mage! :) Ja, det er helt normalt. Gleder meg til jeg også kjenner det :) Men siden morkaka mi ligger foran så vet jeg ikke når jeg blir så heldig gitt..

Oj høres ut som det er litt av en aktivitet der inne :) Merker så og si ingenting jeg. Lurer på om det er noen der inne.

Oj høres ut som det er litt av en aktivitet der inne :) Merker så og si ingenting jeg. Lurer på om det er noen der inne.
Ja det er ikke rolig om dagene ;-) Noen dager er mer rolig enn andre, men ellers er det full fart :) Er du langt på vei?

Det kan jo være at den ligger med rumpa og ryggen utover, sånn at den sparker mot ribbeina dine. Da kjenner du jo rullinga, men ikke sparkene noe særlig.

Ja det kan godt hend :-) Skal på ultralyd om 2 uker, så får se da hvordan det står til inni der:)

Back
Topp