Sterkrvenr
Flørter med forumet
Jeg bor i Trondheim, og jeg ble like sjokkert over at det var så umulig. Noen orket ikke engang høre på meg, det synes jeg var rimelig ufint da. Føler vel at man ikke blir hørt nok.:)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det høres ikke sannsynlig ut... HCG- nivået går nedover etter uke 12, og en test vil være misvisende. Jeg tok for morroskyld en test når jeg var ganske langt på vei med sønnen min, og den ble negativ, til tross for den stoooore magen og den livlige babyen inni magen.~testomania~ skrev:
Tror ikke det er så normalt nei.^BolleIOvnen skrev:
når man er 12 uker på vei så synker hcg nivået, og har lest noe om at viss man ikke har testet positiv før uke 8(?!) så er du ikke gravid.LadyOnHeels skrev:
husker ikke helt hva det stod, men var noe i den duren
Man vil jo slå ut positivt på tester helt til man føder da. Jeg har nå testa i uke 30 jeg..... for moro skyld... hehe
Men til HI.. jeg tror det ikke er ofte at man tester negativt altså. Men det fins sikkert mennesker som har hcg i blodet men kanskje skiller ut lite i urina kanskje. Vet ikke....
Har du prøvd Medicus eller ultralydportalen?? Hos Medicus er det vel 900kr tror jeg?? Spennende dame duMortens skogmus skrev:. Og hvis du forklarer situvasjonen skulle man jo tro at legene finner dette spennende og vil undersøke!!!!
HvitSnø skrev:Oioi, det må være spesielt! Har jo hørt om de som ikke finner ut at de er gravide før de er langt på vei, men har aldri hørt om noen i din situasjon før! Håper du får det svaret du ønsker deg på ultralyden da! Masse lykke til
P.s. Kan du ikke oppdatere i denne tråden når du får svar? :)
Oi, akkurat som meg hun da.:pDet er ikke så normalt! Men det skjer!Masala skrev:
Vet og om ei ung jente som testa og testa, alt var negativt, både hjemmetester og hos legen! Da hun var 5 mnd på veg fikk hun en positiv test:P
Oi, akkurat som meg hun da.:pDet er ikke så normalt! Men det skjer!Masala skrev:
Vet og om ei ung jente som testa og testa, alt var negativt, både hjemmetester og hos legen! Da hun var 5 mnd på veg fikk hun en positiv test:P