Grunnen til at jeg spør er for at jeg har 2 barn idag som er ganske store, men da jeg fikk de så slo aldri testene ut.. tok tester som en gal, tok en test hver uke og til slutt ble den pos. Bestile time til lege og fikk time samme uken, hun syntes at emfysemålet mitt var så langt i forhold til antall svangerskapsuker så hun sendte meg til ul uka etter, da var jeg 18 uker på vei.
Med nr to så skjedde akkurat det samme, en test hver uke.. og de slo aldri ut pos. Jeg bestilte time til lege samme dag som jeg fikk pos test, fikk time uka etter, og allerede uken etter der igjen var jeg på ul.. og igjen.. 16 uker på vei.
Jeg hadde faktisk mage før testene slo ut....
Da kan jo ikke det stemme, og jeg blir litt forvirret.. hvorfor slår det ikke ut på tester før jeg har passert 3 svangerskapsmnd?
Grunnen til at jeg spør er for at det er store sjanser for at jeg igjen er gravid, og har tatt tester i 7 uker nå men alle er negativ, men har en kropp som er veldig gravid igjen.
Om jeg er gravid er jeg nå over 7 uker på vei. Skal på ul i des..
Kan kroppen min virkelig være så dønn sløv med å produsere hcg, har noen opplevd noe lignende før?