normalt eller ekkelt?

lumina

Gift med forumet
Må si jeg blir litt sjokkert over at så mange her inne er litt trangsynte..
Så mye som er "ææææsj, ekkelt", og uttrykkes ved denne spy-smileyen [:'(] (som jeg hater)

Alt som ikke er A4 spyes av (og faktisk en del som er helt normalt også [:D])

Siden jeg er litt inspirert av han som ville ha lekegrind, så virker det som om alt som ikke er misjonærstilling i mørket under dyna er uakseptabelt. Vet dere egentlig hvor mange fetisher som finnes der ute? Helt normale, u-syke tanker som får forskjellige mennesker til å tenne. Noen vil relaxe i lekegrinden sin når de kommer hjem fra jobben, med bleie og smokk eller en flaske med varm melk... noen vil sniffe på konas svette sko mens de onanerer, og noen tenner faktisk på trær! På å lukte på brukte truser, og slikke på partnerens nese.. osv osv..

Så lenge det ikke skader noen (les: tenne på barn, på å voldta, på dyr osv) .. hvorfor er det så ekkelt?

Synes samfunnet blir mer og mer preget av fremmedfrykt. Ikke bare når det gjelder innvandring, men når det gjelder noe som ikke er normalt for dem selv.. Det er dårlige holdninger å vise frem synes jeg..

JA til å vise forståelse for at ikke alle er like [:)]

Jeg synnes faktisk at det er litt sært at en voksen mann vil bruke bleier, drikke av tutteflaske, og bruke smokk....[8|]

Men om naboen lukter på skoene til dama når han onanerer er det meg likegyldig i grunn...

Kjenner ei som tenner noe helt ekstremt på kosteskaft. Ikke skaft til mopp osv, men kosteskaft[8D] Og det er vel helt greit det[:D]

ORIGINAL: Fyrste metall

Jeg synnes faktisk at det er litt sært at en voksen mann vil bruke bleier, drikke av tutteflaske, og bruke smokk....[8|]

Men om naboen lukter på skoene til dama når han onanerer er det meg likegyldig i grunn...

Kjenner ei som tenner noe helt ekstremt på kosteskaft. Ikke skaft til mopp osv, men kosteskaft[8D] Og det er vel helt greit det[:D]

ja når det handler om å bruke barns ting for å tenne(vet jo ikke om denne lekegrindmannen gjør det da, men syns det er litt creepy likevel..) så syns jeg det er kjempeekkelt!! [:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(]

ja, litt sært er det. Altså, sært fordi det er så langt fra mitt tennemønster man kan komme .. men det er langt fra å synes noe er sært, til å si "ææææsj, ekkelt! han må jo være pedofil. for en syyyk, syyyk mann! [:'(]"

jeg bryr meg veldig lite om slikt... så lenge de ikke drar noen som ikke vil inn i det er det meg dørganes likegyldig hva de gjør...

Må si meg enig. Selv om noen gjør ting mange ikke forstår betyr ikke det at de er pedofile eller lignende [;)]

Ja - det å ikle seg bleier og ha et ønske om å være "baby" høres jo egentlig ut som noe som har en dypere psykologisk side.. Noen opplever kanskje verden som voksen som så komplisert og vanskelig - at de faktisk realiserer ønske om å "være barn igjen" da oppgavene var få, og man hadde folk som dekket alle ens grunnleggende behov. Mener det var ca noe sånn som ble sagt i en dokumentar jeg så en gang.. Eller så kan det sikkert handle om en "sær" form for underkastelse.
Ikke vet jeg- og jeg trenger heller ikke vite eller forstå det,- fordi det er ikke meg det handler om -og det går (mest sannsynlig) ikke utover noen andre enn ham selv.
Men jeg er enig i at de smileyene (angryene) brukes litt overhyppig. Man trenger ikke like eller forstå alt,- "Observer, aksepter, ikke kommenter..." høhø

ORIGINAL: lykkeligmamman

ja når det handler om å bruke barns ting for å tenne(vet jo ikke om denne lekegrindmannen gjør det da, men syns det er litt creepy likevel..) så syns jeg det er kjempeekkelt!! [:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(]

Men det er jo ikke barnet han tenner på - han tenner på å VÆRE et barn. Det er en stor forskjell.

ORIGINAL: MaritParit

Ja - det å ikle seg bleier og ha et ønske om å være "baby" høres jo egentlig ut som noe som har en dypere psykologisk side.. Noen opplever kanskje verden som voksen som så komplisert og vanskelig - at de faktisk realiserer ønske om å "være barn igjen" da oppgavene var få, og man hadde folk som dekket alle ens grunnleggende behov. Mener det var ca noe sånn som ble sagt i en dokumentar jeg så en gang.. Eller så kan det sikkert handle om en "sær" form for underkastelse.
Ikke vet jeg- og jeg trenger heller ikke vite eller forstå det,- fordi det er ikke meg det handler om -og det går (mest sannsynlig) ikke utover noen andre enn ham selv.
Men jeg er enig i at de smileyene (angryene) brukes litt overhyppig. Man trenger ikke like eller forstå alt,- "Observer, aksepter, ikke kommenter..." høhø

Er nok det å komme bort fra "realitetene" å det å bare være som er behovet.
Men klart jeg legger ikke gubben i lekegrinda når han kommer hjem da! [;)]
Fetisher er jo så mangt, mange holder jo på å gå av skaftet når de ser sko, tær eller
langt hår. Det jeg mener er at vi er ulikt skapt alle sammen, å det tror jeg vi skal være glad
for.. [;)]

ORIGINAL: Astra å Emilie

ORIGINAL: MaritParit

Er nok det å komme bort fra "realitetene" å det å bare være som er behovet.
Men klart jeg legger ikke gubben i lekegrinda når han kommer hjem da! [;)]
Fetisher er jo så mangt, mange holder jo på å gå av skaftet når de ser sko, tær eller
langt hår. Det jeg mener er at vi er ulikt skapt alle sammen, å det tror jeg vi skal være glad
for.. [;)]

Hehe, gjør du ikke det altså?
Ja - jeg er enig.
Tror det handler om å være tolerant - og akseptere at mennesker er forskjellige,- og å ikke stemple andre som unaturlig/ekle så fort de gjør noe en selv/andre en kjenner IKKE gjør.
Likegyldighet handler for meg om å ikke gidde å ta stilling - ikke gidde å bry seg om andre.
Mens toleranse handler FOR MEG om aktivt å forstå/akseptere andre mennesker - uavhengig av hva en selv mener er rett/galt. Altså - sette seg selv og sine holdninger til side - og ha åpent fokus på andre. eller noe sånt...

Samme om man har "leke baby" fetish, fetish på trær .. ja, og en del annet,
synes jeg faktisk den smileyen passer godt .. [:'(]

ORIGINAL: Fjernhild Halvhjerne

Jeg syns det er sært med den lekegrindmannen, men det betyr ikke at jeg er trangsynt! Tanken på at en mann har så sterke lyster at han tenner på å bruke en lekegrind som er brukt av barn før, gjør at jeg gjerne slenger på en spysmiley, ja. Jeg hadde IKKE takla at en voksen mann skulle bruke lekegrinda etter mine unger til sin egen forlystelse. Samme hvor harmløs den mannen måtte være. 

Jeg hadde heller ikke solgt barneutstyr til en som sa han skulle bruke det til det formålet.
Trodde vi diskuterte på generelt grunnlag, altså en mann/kvinnes behov for å være barn og kanskje ligge i en lekegrind,- ikke behov for å kjøpe noe som har vært brukt AV barn.

Back
Topp