Normalt at symptomer forsvinner rundt uke 10 og kommer tilbake i uke 15?

Luttenutt

Glad i forumet
Julibarna 2019
Juligull2021
Jeg er så trøtt om dagene, kommer meg såvidt opp av sengen.. Er sykemeldt grunnet hodepine og hadde sannynligvis ikke stått opp om det ikke var for at jeg har hund. Bare meg som har det sånn? Hvordan skal de ukene gå om jeg allerede i uke 15 er utslitt o_O

Jeg er også utrolig trøtt om dagen. Sovner som regel etter middag på sofaen. Håper det går over etterhvert :)

Jeg er ikke 13 uker en gang, men har vært trøtt siden dag 1. :sleep011 Det krever sin energi å produsere et barn :sleep002

Var veldig trøtt fra uke 4 til 9, så fikk jeg supermye energi fra uke 9 til 15, men nå er jeg tilbake til slik jeg var i uke 4...

Er 15+6 nå og kjent denne uken at energien er kommet tilbake. Var litt sånn «over natten» egentlig for min del, da jeg har vært sinnsykt trøtt hele sv.skapet ☺️ Så hold ut Husker fra sist at ukene 20 til 30 var fantastiske med energi.

Heisann! Alle svangerskap er ulike, og det er ikkje uvanleg at symptomer forsvinner og dukker opp igjen blandt anna. Det varierer frå kvinne til kvinne og svangerskap til svangerskap når og kor sterkt symptomane kjem og forsvinner igjen. Det finnes rett og slett ingen fasit og ingenting er unormalt!

"Kjenner du på kroppen at du er gravid? Noen opplever flere av svangerskapstegnene tidlig, andre ikke i det hele tatt. Begge deler er normalt.":
https://www.babyverden.no/gravid/symptomer-pa-graviditet/
"For deg som plages av mange symptomer er det viktig å lytte til kroppen. Unn deg selv et roligere tempo. Ikke vær redd for å be om hjelpe av andre når du ikke føler seg helt i form. Husk også på at selv om du til tider har det helt forferdelig stortrives nok babyen i magen din. Det kan være en strevsom tid for deg, men tenk den fantastiske belønningen du skal få!":
https://www.babyverden.no/gravid/graviditetssymptomer/de-forste-svangerskapstegnene/

Var veldig kvalm fra uke 7 til 11, så forsvant det, før jeg begynte å bli kvalm igjen sist uke (14)..... Kasta opp to dagen når jeg kom på jobb og er litt småuggen innimellom.:hungover: Rart....:wideyed:

Jeg kunne sove døgnet rundt uten prøblemer hvis jeg bare kunne, må ta av litt skole og barnehage barna mine. Sover faktisk mer en jeg burde tror jeg. Og den mandags hodepine er jeg lei av den holder opp til to tre dager..så ganske bra rutine med det:banghead:

Back
Topp