Normalt at de sover mye?

Aicelain

Elsker forumet
Marsboerne 20 18
Oktoberlykke 2019
Lillegutt nermer seg 10 uker nå :) de siste dagene har han sovet mye. I dag sov han helt fra 20 til 08.45 (med 4 ammepauser i natt). Så var han våken en time og nå har han slokna i armkroken.
Er det normalt at de sover så mye når de er så «gamle» :scratch? Vi er i en varmeperiode nå med oppi 28-29 varmegrader.
 
Her legger han seg 8 og står opp 8, med 2 amminger imellom. Deretter sover han et par timer igjen i 10 tiden og så enda en økt eller to utover dagen. Så her soves det masse :) 10 uker og 2 dager gammel
 
Her er lille snart 9 uker, sover 16-18 timer i døgnet uavhengig av vær. :)
 
Da er det nok bare varmen :) har kjøpt flere sommerklær til han i dag
 
Syns ikke det var sååå mye, min sover ti timer i strekk uten mat på natten, og er bare oppe en time halvannen før hun vil sove mer :)
 
et ord.. MISSUNNELIG! Min sover ganske lite :/

Kjøp sove uten gråt boken? Den hjalp meg veeeeldig! Min sov bare 30 min dupper om dagen, og våknet hundre ganger om natta! Kjøpte dessverre boken for seint, men til gjengjeld gokk gutten min fra å sove 30 min x3 til å sove 2x1,5 t og sove hele natten. Jeg NØT de to 1,5 timene jeg fikk til å slappe av! Han sov godt fra da av. Drøm å legge..

Håper uansett du finner ut noe som hjelper, er så ufattelig slitsomt det der [emoji22]
 
Kjøp sove uten gråt boken? Den hjalp meg veeeeldig! Min sov bare 30 min dupper om dagen, og våknet hundre ganger om natta! Kjøpte dessverre boken for seint, men til gjengjeld gokk gutten min fra å sove 30 min x3 til å sove 2x1,5 t og sove hele natten. Jeg NØT de to 1,5 timene jeg fikk til å slappe av! Han sov godt fra da av. Drøm å legge..

Håper uansett du finner ut noe som hjelper, er så ufattelig slitsomt det der [emoji22]

Takk, han sover altså 7 timer én gang om natten uten å våkne, legger swg mellom 19-20, og så står vi opp 05-05:30 etter en runde amming om natten. Problemet ligger mer på dagen hvor han tilsammen sover maks ca 1 time. Iløpet av døgnet er det jo bare rundt ti timer. Synes det er lite til å være ti uker
 
Takk, han sover altså 7 timer én gang om natten uten å våkne, legger swg mellom 19-20, og så står vi opp 05-05:30 etter en runde amming om natten. Problemet ligger mer på dagen hvor han tilsammen sover maks ca 1 time. Iløpet av døgnet er det jo bare rundt ti timer. Synes det er lite til å være ti uker

Har du prøvd å legge han litt fort igjen etter han våkner på morgenen så han ikke blir overtrøtt ?
Det er for lite søvn for en så liten[emoji53] snakket med helsesøster?
 
Har du prøvd å legge han litt fort igjen etter han våkner på morgenen så han ikke blir overtrøtt ?
Det er for lite søvn for en så liten[emoji53] snakket med helsesøster?

Ja, men ingen gode tips som har funket. Altså i den tiden han er våken så er han bare i supergodt humør forsåvidt så han virker aldri overtrøtt eller at han er plaget av no. Håper det endrer seg litt snart
 
Ja, men ingen gode tips som har funket. Altså i den tiden han er våken så er han bare i supergodt humør forsåvidt så han virker aldri overtrøtt eller at han er plaget av no. Håper det endrer seg litt snart

Gutten min var også kjempe blid, men sov bare tre halvtimer. Det som funket for oss til slutt var faktisk å legge han i sin egen seng med mørkt rom.
 
Mini sover opptil 14 timer uten mat per natt [emoji85] men er desverre dødsdårlig på dagsoving ‍♀️ kun ettpar 20min dupper [emoji29]
 
Søvn hva er det?[emoji38] Mine sover ikke så mye. Han ene sover 5-10 min på dagen. Han andre kan sove 1-2 timer av gangen. De sover selvfølgelig ikke samtidig. Det blir mye frustrasjon fordi jeg ikke får gjort noe i løpet av dagen/kvelden. Mannen jobber ca 12-15 t om dagen[emoji57] Så jeg er overlykkelig for at de sover om natten[emoji4]
 
Back
Topp