Normalt at de blir roligere mot slutten? :/

mammat2

Flørter med forumet
Jeg kjenner liv, men det er mye mindre idag en normalt.. :/ bare kjenner han flytter Pittelitt på seg, å kjente ikke for første gang før rundt 12 tiden idag, å etter da har han vært veldig rolig som sagt..

Sist svangerskap slutta morkaka å fungere, å da kjente jeg ikke liv hele dagen, så har vært litt hysterisk denne gangen.. Men synes dere jeg skal ringe føden? :/

Jeg blir så usikker om når jeg skal reagere når jeg kjenner litt liv..

Prøv å drikke søt kald saft å spill litt musikk til magen, om d ikkje skjer noe da ville eg ringt inn...

Sent from my HTC One S using BV Forum mobile app

Ring om du kjenner lite. Jeg kjente ikke liv fra torsdag til fredag-ringte, var inne og fikk ul og ctg. Og de tok det VELDIG seriøst. Alt var fint, men kjente fortsatt ikke liv. Lørdag ville de ha meg der hele dagen på tross av at alt var fint på ctg, fikk akupunktur og de begynte å vurdere igangsetting. Søndag (fremdeles ikke liv) tok de vannet- selv om bebis hadde det bra. Jeg var moden nok og det er umenneskelig å ikke kjenne noe liv på flere dager!

Ja, ring inn om du er bekymret!!! Jeg var inne inatt, fikk ikke sove for var så bekymret. er så letta for at vi reiste inn!!! Ellers hadde nok dagen idag godt med til å uroe seg.....men nå er jeg trygg på at alt er i skjønneste orden med den lille. Ikke bra å gå rundt å være bekymret!

Back
Topp