Normalt at babyer svetter mye?

En tråd i 'Oktober 2016' startet av Andreassen09, 25 Mai 2017.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Andreassen09 Andre møte med forumet

Lillegutt svetter mye når han er på gulvet å leker, når han spiser (ammer og fast føde) og når han sover.
    Han blir helt våt i håret, både foran og bak, svetteperler i ansiktet og klam i bodyen.
    Vært sånn i ett par dager nå.

Blir noen av deres det?

2. 87'modell Forumet er livet

Helt normalt, og de har ikke aktive svettekjertler enda, så de blir heller veldig klamme overalt. :)

3. Babygull2016 Betatt av forumet Novemberlykke 2016

Min gutt blir svett på natta og når han leker

4. Lilleostepopp Elsker forumet ❤ Oktoberbaby 2016 ❤ Oktoberlykke 2019

Vi har også en varm gutt som fort blir svett. Derfor har han nesten aldri strømpebukse eller bukse. Vi har det heller litt varmt i stua så han kan ligge å sprelle i barføttene. Jeg merker at han også fort blir svett når han ammer for da får han i tillegg varme fra meg. Ute er jeg forsiktig med å kle på han for mye.. er bare noen barn som er sånn (min erfaring fra barnehage):)

5. Minimeg Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP ❤ Oktoberbaby 2016 ❤ Januarlykke 2019

Min svetter spesielt mye på kvelden/natta.. bli helt vått i senga.. så her er det kun pysj og evt tynt pledd som gjelder for tiden..

6. Minimamma Forumet er livet ❤ Oktoberbaby 2016 ❤

Mi svetter veldig når hun spiser (dier). Flere ganger har vi måttet skiftet body etter hun var ferdig å spise.
    Svetter også en del på natta/når hun sover dupp. Samme hva hun sover med..

Del denne siden