Normal?

Kristine3

Glad i forumet
Juli13-jentene
Dette er mitt første barn, nå har jeg igjen fem uker til termin. Vondt i korsryggen, vonde Kynnere, vondt i skambeinet, føles ut som underlivet er kjempe hovent. Er det virkelig normalt? Skal jeg gå sånn i fem uker til Hehe ?

Du skal nok det desverre. Du kan prøve å ta paracet, kan bli bedre av det:) jeg gjør det når det er på det verste, bare for å få sove:)

Ja dette er nok helt normalt! Du skal rekker å bli skikkelig dritt lei og da har du motivasjon nok til å presse den ut;)

Venter ei tulle 4. Juli 2013

Hehe ja var kanskje ikke svarene jeg ønsket men bra var dem alikevel hehe :) ja da er det bare å ha vondt da :) å vente, føles ut som en evighet :(

Hehe ja var kanskje ikke svarene jeg ønsket men bra var dem alikevel hehe :) ja da er det bare å ha vondt da :) å vente, føles ut som en evighet :(
Tror at jo mer ubehag du har før jo greier blir fødsel;)

Tror at jo mer ubehag du har før jo greier blir fødsel;)

Jeg hadde et veldig behagelig svangerskap første gang, uten kvalme, halsbrann, ødemer, kynnere, smerter eller ømhet.... Og fødselen min var like behagelig! :)
Tre timer etter ankomst på føden var hun født, uten noe smertestillende, og en samboer som lurte på om det var normalt at det var så stille og rolig... ;)

Så mye ubehag må ikke bety enkel fødsel, og lite ubehag vond fødsel. Jeg følte meg iallfall ikke gravid, fikk merkbare kynnere/rier kun samme natt/dag som jeg fødte. Og jeg hadde en fantastisk fødsel! :)

Men, det er jo også rett at kynnere osv. forbereder kroppen til fødsel! :)

Ja- hadde det sånn som deg med første. De sier jo at det er mer kynnere og ubehag etter hvert som du har fler graviditeter bak deg;)

Hehe, sitter i samme båt du! 5 uker til termin og masse plager :( Teker det skal bli veldig lange uker frem til termin om det skal være sånn, og bare ikke nevne overtid! Sist var det ikke sånne plager, så er tatt litt på sengen med alt ubehaget denne gang. Jaja, ukene går vel fort så har vi alle noen nydelige babyer i armene før vi vet ordet av det og all ubehag er glemt ;)

Nå har jeg riktignok 7 uker igjen til termin, men plages ikke mye. Får halsbrann om jeg er uforsiktig med hva jeg spiser på kvelden, og har kjent det litt i skambeinet noen kvelden (f.eks etter 2t tur i marka). Ellers lite plaget med annet enn at magen er i veien. Kynnere vet jeg faktisk ikke hva er enda, for jeg har ikke hatt en eneste.

MEN damene i slekta mi har ikke hatt lette fødsler - ingen av oss har spesielt mye hofter, og ungene har forholdsvis store hoder - så jeg tar det som en bonus om fødselen går normalt!

Back
Topp