Vet dere hva baby normalt skal veie i uke 28-29? Min veier 1500 gr og jeg er 28+3. Fikk beskjed om at det var over gjennomsnittet. Så lurer på hva gjennomsnittet egentlig er
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jøss, så rart da :/ Du får spørre neste gang!Har ikke fått vekt på lillesøster noen ganger jeg og har vært på 6 UL til nå
Hvor får dere vite vekt på baby? Jeg har vært på 3 kontroller hos jordmor, men aldri fått vite eksakt vekt, kun at han er over gjenomsnittet stor.
Sent from my HTC One S using BV Forum mobile app
jeg har vært på ekstra ultralyd pga medfødt sykdom hos meg. baby hadde det heldigvis ikke, men får et par ekstra ul alikevel. og sist jeg var spurte jeg spesifikt om vekten, siden jeg ble fortalt sist at han lå litt over gjennomsnittet =)Hvor får dere vite vekt på baby? Jeg har vært på 3 kontroller hos jordmor, men aldri fått vite eksakt vekt, kun at han er over gjenomsnittet stor.
Sent from my HTC One S using BV Forum mobile app
Vi var på vekstkontroll i uke 28+1, å da veide hun 1090. Vil det si tulla våres er lita da?? Fikk høre på sykehuset at hun hadde fin vekt, bare at hun lå litt under normalen.
Dere må ta det med en klype salt.. Beregning av vekt gjennom ultralyd blir det opplyst om at det kan være +/- 1 kg.. Så man kan aldri vite. Min ble målt til kjempestor, 20% over snittet og det bare økte. Ble satt i gang ei uke før termin og han var 3980gr. Helt normal. Men hadde veldig mye fostervann også.