vesla87 Gift med forumet 22 Feb 2011 #1 Noen som vet hvor normalen på respirasjoen ligger hen hos de små? Og når de har feber? og sover? Osv.?! Noen som har noe tall på dette?
Noen som vet hvor normalen på respirasjoen ligger hen hos de små? Og når de har feber? og sover? Osv.?! Noen som har noe tall på dette?
tippetue Forumet er livet 22 Feb 2011 #2 Hva som er normalt vet jeg ikke, men over 60 i minutter begynner å bli mye, tror de sa at rundt 20 var greit på storebror på 2år her.
Hva som er normalt vet jeg ikke, men over 60 i minutter begynner å bli mye, tror de sa at rundt 20 var greit på storebror på 2år her.
Bolla_82 Glad i forumet 22 Feb 2011 #3 rundt 40 mener jeg var bra! i våken tillstand hvetfall, Sander var mellom 65-70+++ da han hadde rs viruset
rundt 40 mener jeg var bra! i våken tillstand hvetfall, Sander var mellom 65-70+++ da han hadde rs viruset
Småtroll nr 2 Glad i forumet 22 Feb 2011 #4 normal respirajsonsfrekvens er mellom 30-40 i minuttet når barnet er i ro :) den blir straks raskere når barnet har feber, også når barnet sover.
normal respirajsonsfrekvens er mellom 30-40 i minuttet når barnet er i ro :) den blir straks raskere når barnet har feber, også når barnet sover.
Lykkelig med 3 Forumet er livet 22 Feb 2011 #5 ja mellom 30-40 som de andre sier... Erlend hadde jo resp på 84 her engang... og en gang på 64 når vi var hos legen..
ja mellom 30-40 som de andre sier... Erlend hadde jo resp på 84 her engang... og en gang på 64 når vi var hos legen..
Lykkelig med 3 Forumet er livet 22 Feb 2011 #7 ORIGINAL: vesla87 telte da snuppa sov... 73 telte jeg.. [8|] Ikke bra....[&:] ville ringt legevakten og spurd.. vi ble innlagt begge gangene..
ORIGINAL: vesla87 telte da snuppa sov... 73 telte jeg.. [8|] Ikke bra....[&:] ville ringt legevakten og spurd.. vi ble innlagt begge gangene..