Normal kropp igjen?

Trur da mesta forsvant rett etter fødsel... utenom bekkenløysinga då... den hadde hei 1,5 år... Max uheldig. Men eg sleit veldig med det før fødsel og ho låg fast i bekkenet ganske lenge før ho kom ut mwd KS, så tenker det kan vera ein medvirkende årsak.
Eg håpa halsbrann forsvinner asap, og at eg ikkje blir så irritert lenger;)
 
Uff då, håper verkeleg eg slipper å ha det så lenge :dead:
Jeg tror det kan ha litt med hvor fort livmoren trekker seg tilbake etter fødsel. Min trakk seg tilbake ganske raskt og «magen» (utenom det ekstra jeg la på meg) ble borte med en gang.
 
Hadde syreproblemer helt til fødsel og veldig mye vann i kroppen før jeg ble satt i gang (svangerskapsforgiftning), gikk opp 1 kg per dag de tre siste dagene før fødsel... startet å tisse syke mengder allerede samme kveld som lille var født, veldig sær opplevelse! Tror det tok 4-5 bare før mesteparten av vannet var borte og urineringen normaliserte seg.
Syreproblemene gikk over på dagen.
 
Har kjempestore bein nå! Anklene er bredere enn det bredeste på foten.... helt pyton! Uke 38+3 så er jo en ende på det.... opp 3 kg siste uka så skal be om en ekstra ktr ift svangerskapsforgiftning. Ikke hatt det før så tror det er varmen!
 
Har kjempestore bein nå! Anklene er bredere enn det bredeste på foten.... helt pyton! Uke 38+3 så er jo en ende på det.... opp 3 kg siste uka så skal be om en ekstra ktr ift svangerskapsforgiftning. Ikke hatt det før så tror det er varmen!
Har fått samme greia eg også, og gått opp like mykje som deg på 1,5 veke :dead: Blei sjekka grundig av både jordmor og lege, og begge konkluderte med at det var varmen. Endte opp med 70% sjukemelding, støttestrømper og beskjed om å ta det heilt med ro og sitte med beina høgt. Anbefaler deg å få det sjekka ut. Greit å eliminere evt. svangerskapsforgiftning.
 
Har fått samme greia eg også, og gått opp like mykje som deg på 1,5 veke :dead: Blei sjekka grundig av både jordmor og lege, og begge konkluderte med at det var varmen. Endte opp med 70% sjukemelding, støttestrømper og beskjed om å ta det heilt med ro og sitte med beina høgt. Anbefaler deg å få det sjekka ut. Greit å eliminere evt. svangerskapsforgiftning.
Ringer i morgen og framskynder neste kontroll hvis det ikke har blitt bedre... Ikke sant! Får håpe det hjelper deg. Jeg har vokst fra støttestrømpene mine og gidd ikke kjøpe nye nå rett før fødsel, men hvis du har lengre tid igjen er det sikkert en god investering
 
Ringer i morgen og framskynder neste kontroll hvis det ikke har blitt bedre... Ikke sant! Får håpe det hjelper deg. Jeg har vokst fra støttestrømpene mine og gidd ikke kjøpe nye nå rett før fødsel, men hvis du har lengre tid igjen er det sikkert en god investering
Lykke til! Får håper det kun er vatn og ikkje svangerskapsforgiftning. Ja, eg er 36+2 no, så har nok fortsatt ein del veker igjen. Syns det funka veldig bra med støttestrømper. Er på tredje dagen no, og beina er mykje betre :)
 
Back
Topp