Normal Hcg?

E.I

Betatt av forumet
Himmelbarn
Hei jeg målte hcg hos legen i går den var på 213, tror jeg er rundt 4 uker på vei cirka hadde eggløsning en gang mellom 26-28 november tror jeg, er 213 vanlig eller er det lavt?
 
Hei jeg målte hcg hos legen i går den var på 213, tror jeg er rundt 4 uker på vei cirka hadde eggløsning en gang mellom 26-28 november tror jeg, er 213 vanlig eller er det lavt?
I mitt forrige svangerskap hadde jeg 71 når jeg var 4 uker, å det økte fint :) så 213 høres jo veldig bra ut! Men er vell stigningen som er viktigst :)
 
  • Liker
Reactions: E.I
3+4 hadde jeg 67 hos legen og 3+6 hadde jeg 148 ble også fortalt at det var helt normalt så lenge det doblet seg på ca 48 timer og at så tidlig var det ganske individuelt så det var stigninga de vurderte ❤️
 
  • Liker
Reactions: E.I
Greia er bare det at jeg kommer ikke til å få se om det stiger eller ikke for legen mente jeg ikke trengte å ta flere blodprøver
 
Dette med HCG-nivåer er så utrolig individuelt. I uke 4+3, med første var første måling på 4200. Med andre i uke 4+2, var første måling 2800.

Så lenge nummeret dobles eller mer innen 48 timer, så er det et godt tegn. Om du kun får en måling, vil ikke nummeret si deg noe som helst. Krev en ny måling :Heartred
 
  • Liker
Reactions: E.I
Greia er bare det at jeg kommer ikke til å få se om det stiger eller ikke for legen mente jeg ikke trengte å ta flere blodprøver
Du må ta to, for å kunne sammenligne :). Du får si til legen at du føler deg utrygg og ønsker en prøve til!
 
  • Liker
Reactions: E.I
Back
Topp