NORLEVO angrepille

Vanlige (≥1/100 til <1/10): Endokrine: Brystspenning, forsinket menstruasjon, kraftig menstruasjon, uregelmessige blødninger. Gastrointestinale: Kvalme, diaré, brekninger, smerter i nedre del av magen. Øvrige: Hodepine, tretthet, svimmelhet.

Sånn ca 1 av 100 til 1 av 10 får bivirkninger.

Å gå ut ifra folk erfaringer er ingen vits for alle reagerer forskjellig på legemidler. Noen får ingen bivirkninger av Norlevo, men andre kan få mange

Jeg ble døsdårlig. Kjempekvalm og utilpass. Nå er jeg intolerant mot hormoner, men når man får en sånn stor dose på en gang, så kan man bli skikkelig dårlig. Hadde hodepine og var slapp i tillegg.

Jeg fikk ingen bivirkninger...

Jeg er ikke sikker på hvilket merke det var (mange år siden), men da jeg tok angrepille ble jeg kjempedårlig. Kvalm, kaldsvetta, svimmel og slapp.

Je har ikke brukt den ofte. mn de første gangene hadde je ingen bivirkninger mn sist je brulte den ble mens skyvet veldig og uregelmessig i flere mnd. pluss veldig mage smerter ved mens. noe je ikke har problemmer med ellers.

Fikk ingen bivirkninger..
Men når jeg tenker etter var det kanskje etter det jeg fikk noen dager lenger syklus..? Hmm!

Tøsa! skrev:
Jeg har tatt det flere ganger, og jeg merket ingenting.

Samme her.

mamma09og10 skrev:
Jeg fikk ingen bivirkninger...

Back
Topp