Norges trygdeordninger...

• Trådstarter Trådstarter Ingenbruker
  • Opprettet Opprettet
Jeg tror at trygdesystemet hadde hatt godt av å komme til en egen avdeling.

Sant at mange ønsker å lure seg til trygd men det er de som ønsker hjelp som ikke for den hjelpen de trenger.

Men mer kan jeg egentlig ikke si. Utenom at kundebehandlere har alt for mange saker. Til å kunne yte best service og målretta rehabilitering for enkelt saker

Jeg tenker at vi er kjempe heldige og har mange gode ordninger, men vi har mye dorbedringspotensiale når det gjelder å ta de som svindler...

Jeg syns også vi er på riktig spor når det gjelder aktivitetskrav for arbeidsledige for å få flere opp av sofaen....

Ellers syns jeg oppfølgingen av sykemeldte burde bli bedre...

Synes oppfølgingen av unge mennesker som går på nav burde bli mange hakk bedre. Kjenner litt for mange late 20'åringer som utnytter systemet litt for godt. Veldig glad for at vi har de ordningene vi har, men virker som det fungerer mot som hensikt til tider.

Syns vi har gode trygdeordninger, men burde ha bedre oppfølging i NAV systemet. Altfor mange går på trygd i årevis fordi de ikke blir fulgt opp, og mange av de som trenger hjelp blir ikke prioritert fordi andre "tar" tiden.

Back
Topp