Norge til topps i Eurovision?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Linda
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Linda

Guest
Har du trua på Norge sitt bidrag? Eller kven trur du vinn? Eller er du kanskje ikkje interessert i det heile? :-)

Skal nok se i morra ;)

Liker sangen men spørs jo hva resten av Europa mener ;)

Har ikke hørt sangen, syns hele opplegget er bortkasta penger.
Leste i en annen tråd om at det burde vært avholdt sjeldnere og det er jeg enig i:)

Har ikke hørt sangen jeg:o
Syns egentlig hele opplegget har blitt dårligere og dårligere med årene:(

Jeg syns sangen er kjempefin, og det er lenge siden jeg har likt en norsk mgp-sang, men tviler på at det er en mpg-vinnersang. Spørs jo hva resten av gjengen stiller opp med da, har ikke hørt noen av de andre sangene enda.

Jeg ble nok litt skuffa over hvem Norge valgte å sende avgårde, og klarte ikke like sangen helt. Tror ikke det går til topps nei!

Jeg savner gode bidrag som freshet det opp litt! Som Lordi og King of Trolls... :)
Er alltid spent på hva Finland kommer med. ;)

Skjønner ikke hvorfor Per Sundnes (?) spår at Sverige vinner. Den sangen var jo ikke så spesiell... Har ikke sett den på scenen, da.
Norges bidrag er helt ok.

Syns den norske sangen er fin, men alt kommer ann på hva alle de andre kommer med. I fjor var det en mann med skjegg utkledd som dame som vant, så han/henne har vel satt standaren for i år :P

Jeg bruker aldri å se på disse semifinalene så er spent på morgendagen :P Hehe!

Liker sangen, men tror ikke den vinner. Tror sverige og spania gjør det bra i år.

Jeg savner gode bidrag som freshet det opp litt! Som Lordi og King of Trolls... :)
Er alltid spent på hva Finland kommer med. ;)

Skjønner ikke hvorfor Per Sundnes (?) spår at Sverige vinner. Den sangen var jo ikke så spesiell... Har ikke sett den på scenen, da.
Norges bidrag er helt ok.
I år stilte finland med et punkrock band bestående av mennesker med Downs syndrom og autisme. De kom dessverre ikke videre fra semien.

Jeg håper på topp 10. Gleder meg veldig!!!

Syns d er trist at UK og Irland har vært så dårlig så lenge, før hadde de alltid gode sanger.

Spent på hvordan vi havner i forhold til Sverige. Har bare hørt Sveriges sang som akustisk versjon på God Morgen Norge.

Har ikke hørt de andre, men ser ikke for meg noe topp 10 akkurat.

Nei, vi vinner ikke. Tror Sverige vinner, selv om sangen er plagiat. Utrolig lik "Lovers on the sun"....

Tror ikke den vinner, men kommer nok litt opp. Synes Montenegro og Israel var morsomme jeg! Australia minnet for mye om amerikansk pop.

Back
Topp