Norge.no og skatteoppgjør? *løst*

Blåveispiken

Glad i forumet
***Problem solved***

Jeg er helt sikker på at jeg har logget på via norge.no og minside for å få tilgang til dette før ?!
Bruker jo denne siden til alt...lånekassa, skattekort etc..
Men i år ser det ikke ut som om det ligger noe link til skatteoppgjøret der...

Jeg har jo ikke noe oversikt over pinkoder og sånt jeg nå, siden jeg bruker norge.no til alt...

Noen flere som har merket dette? Eller er jeg helt på jorde her ?!?

altinn.no

men er stooooooor trafikk der nå

jeg prøver å logge inn på altinn, men ikke pokker om jeg kommer inn nei!

ORIGINAL: Jeentaa

altinn.no

men er stooooooor trafikk der nå

Jaja, jeg vet det er en mulighet, men da kreves det andre påloggingkoder...! ;) Som jeg ikke har oversikt over nå...
Tidligere har man kunne gått via norge.no ;) og logge seg på kun 1 sted for all info..! Istedet for å logge seg på alle de forskjellige steder.. sånn som lånekassa, skatteetaten etc..

På altinn.no bruker du minid for å logge på, samme som andre steder [:D]

ORIGINAL: Pijah

jeg prøver å logge inn på altinn, men ikke pokker om jeg kommer inn nei!

ORIGINAL: Frisør1

På altinn.no bruker du minid for å logge på, samme som andre steder [:D]

Oki, så minid skal funker her også.. så bra..! Da skal jeg få sjekka bare altinn våkner igjen ;) For på skatteetaten som jeg prøvde først så trenger man en annen ID...

Det står jo på altinn at man skal finne det på minside, men jeg finner det ikke der.

ORIGINAL: Sunniva snopesyk

Det står jo på altinn at man skal finne det på minside, men jeg finner det ikke der.

Takk! hehe... nei.. det er der jeg heller ikke finner det da... selv om dette er eneste måte jeg har logget på de siste årene...!!

ORIGINAL: Blåveispiken

Jeg er helt sikker på at jeg har logget på via norge.no og minside for å få tilgang til dette før ?!
Bruker jo denne siden til alt...lånekassa, skattekort etc..
Men i år ser det ikke ut som om det ligger noe link til skatteoppgjøret der...
Jeg har jo ikke noe oversikt over pinkoder og sånt jeg nå, siden jeg bruker norge.no til alt...

Noen flere som har merket dette? Eller er jeg helt på jorde her ?!?

det ligger en knapp som linker til minid (altinn. no) der kan en sjekke skatten

Jeg har også alltid logget på via norge.no, men i går da jeg sjekka fant jeg ingenting med skatteoppgjøret mitt, så da er det å stå i kø hos altinn da[8|]
Det er MinID man bruker hos altinn også, akkurat samme som til norge.no[:)]

Både altinn.no, minside.no og norge.no er sprengt av all trafikken - det er INGEN som finner noe som helst akkurat nå [;)]

ORIGINAL: Froskegele

Både altinn.no, minside.no og norge.no er sprengt av all trafikken - det er INGEN som finner noe som helst akkurat nå [;)]

Hehe.. nei.. det er jo greit nok ;) men det har dukket opp en link til altinn på minside som ikke var der da jeg først begynte å lete etter den..! Så da skal jeg nok komme meg inn etterhvert :)

Back
Topp