Norge, MITT Norge!

Bruker298kfa

Elsker forumet
Det er MITT! MINE penger! Ikke tro at dere kan komme hit å jobbe når det er økonomisk krise i landet deres!
Ikke kom hit og snylt på oss!

Skulle faen hakke meg tro at enkelte innbiller seg at de har gjort seg fortjent til å bli født her. I et tidligere liv da eller? Enkelte ganger skulle jeg ønske visse personer plutselig våknet opp i et annet land.

Arvesynden det. Grekerne har jo en lang historie som uintelligente og lite-tenkende mennesker. Hvem vil vel forbindes med dem?

IsThaBeth skrev:
Arvesynden det. Grekerne har jo en lang historie som uintelligente og lite-tenkende mennesker. Hvem vil vel forbindes med de?

Ja de har ikke kommet på noen ting selv liksom...

problemet er jo at de som kommer hit ikke får lov til å jobbe. å sitte å få penger av staten er ikke noe problem, å få arbeidstillatelse for å gjøre en innsats her i landet DET er mye om og men for å få. Helt tragisk sånn alle må "sitte på vent" men lite penger og ikke ha noe liv - er det rart det blir mye kriminalitet?

Jeg liker ikke Norge, liker dårlig den norske kulturen, janteloven, bortskjemtheten ja, det aller meste...
Ligner mere og mere på bortskjemte patriotiske Amerikanere for hvert år som går... æsj...

Det å bli født i Norge er større enn å vinne 100 ganger i lotto... Det er faktisk helt utrolig hvor heldige vi er her! Og det tror jeg vi alle trenger en påminnelse om innimellom. 

Jeg kjenner ingen som er sånn, "mitt, mitt og meg først". Er det virkelig så normalt som folk skal ha det til? At vi er bortskjemte, kravstore og egne?

Jeg deler mer enn gjerne av godene her i norge. Jeg taper da ingenting på det? Hadde noen kommet og tatt halve lønninga mi (etter skatt) og gitt til en hvem som helst så hadde jeg sikkert blitt litt sur, men det er det jo ingen som gjør..

Fluttershy  skrev:
Jeg liker ikke Norge, liker dårlig den norske kulturen, janteloven, bortskjemtheten ja, det aller meste...
Ligner mere og mere på bortskjemte patriotiske Amerikanere for hvert år som går... æsj...

Og du står helt fritt til å flytte til et annet land hvis du ikke trives her!

Labambie skrev:
Det å bli født i Norge er større enn å vinne 100 ganger i lotto... Det er faktisk helt utrolig hvor heldige vi er her! Og det tror jeg vi alle trenger en påminnelse om innimellom. 

Hear hear!

Labambie skrev:

Det tenker jeg hver dag.
Mens andre sitter faen meg å klager på hvor fælt de har det i kjipe Norge.
Klart man må kjempe for et bedre land, men å klage over at vi har det fælt er et hån mot de som går og plukker søppel for å overleve.

Dramadama skrev:
Jeg kjenner ingen som er sånn, "mitt, mitt og meg først". Er det virkelig så normalt som folk skal ha det til? At vi er bortskjemte, kravstore og egne?

Jeg deler mer enn gjerne av godene her i norge. Jeg taper da ingenting på det? Hadde noen kommet og tatt halve lønninga mi (etter skatt) og gitt til en hvem som helst så hadde jeg sikkert blitt litt sur, men det er det jo ingen som gjør..

Det er maaange her som syter og klager.
Buhuuu, vi har bare 10000 å leve for etter at husleia på 10000 er betalt og den duren.
Og buhuhu vi betaler alt for mye skatt! Vi vil bruke av oljefondet!!! Buhhuhuuuuu!

Back
Topp