Nordnorsk sommer *bilde*

Kattekvinnen

Forumet er livet
Augustlykke 2015
Nå har vi hatt tåke, yr, vind fra nordaust og 7-12 grader i snart to uker, med andre ord en typisk nordnorsk sommer... Vi var jo heldige i juni, da hadde vi masse godvær og behagelige temperaturer... Men herrejemini så tragisk det er å stikke nesa utenfor døra, når alt er grått, klamt og trasig...emoticon

Deler gjerne et bilde med dere, det tok jeg en sein junikveld da vi hadde godvær, midnattsola som gir oss fantastiske farger og et herlig lys emoticon

Nydeleg! Kjenner behovet for å oppleve midnattsol melder seg (igjen, det skjer innimellom)...

Nydelig! Det er noe spesielt med den nordnorske naturen og stemningen!

Her har vi hatt grått og vått og klamt og kaldt vær siden, tja, april? Er temmelig lei nå!

Ja, naturen her i nord er helt fantastisk, og jeg vil påstå at det er Vesterålen (og Lofoten) som er flottest Masse fjell og fjorder, og vi bor jo helt ute i havgapet. Hjemplassen min, Stø, har storhavet 280 grader rundt seg
Men det er helt utrolig her, spesielt om været er bra, for det er litt av en opplevelse å se sola midt på natta! Da skal det jo liksom være mørkt  Og om vinteren har vi maaasse  nordlys, det er så fint Slenger med bilde av det også emoticon

Bilde av Gabi som har tatt nordlysbildene, og akkurat det bildet hun holder, har jeg hengende på veggen i stua emoticon Forresten, er det noen som vet hvor bildet er tatt?

Leinwandbilder

så vakkert! kanskje hjelper litt å se tilbake på bilder som dette når dre har lange perioder med skitvær;)

Back
Topp