Nordlys vognpose syntetisk

Camilla I

Glad i forumet
Er det noen som har erfaring med syntetisk Nordlys vognpose? Ikke lammeskinpose men syntetisk vognpose mtp. å bruke den om vinteren (Oslo vær)?
Det om er rart at jeg ikke finner hjemmeside til Nordlys. Er det normalt? Jeg tenkte å lese informasjon på produsentens hjemmeside om posene, men den siden faktisk ikke fins tross at det står at posen er nordisk og norsklaget. Det er kun internettsider til forhandlerne som jeg finner. Jeg begynner å bli litt skeptisk til posen, skulle dere bli skeptiske og?

Jeg slenger meg på her, men lurer på om hvordan lammeskinnsposen og dunposen er hvis noen har erfaring med noen av de.

Jeg slenger meg på her, men lurer på om hvordan lammeskinnsposen og dunposen er hvis noen har erfaring med noen av de.
Jeg har dunposen, og er fornøyd med den :).Eneste er at siden lille ikke når helt nedi posen så legger jeg ett ullteppe helt nederst i posen så han ikke skal bli kald på beina. Men han er alltid god og varm uansett vær når han sitter nedi. Og han har ikke så mye klær på seg. Bare body og fleece dress.

Jeg har dunposen, og er fornøyd med den :).Eneste er at siden lille ikke når helt nedi posen så legger jeg ett ullteppe helt nederst i posen så han ikke skal bli kald på beina. Men han er alltid god og varm uansett vær når han sitter nedi. Og han har ikke så mye klær på seg. Bare body og fleece dress.
Så flott å høre! Jeg vil uansett ha miniposen, så den kommer ikke til å være så stor :)

Jeg har lammskinnsposen og polyester/bomullsposen med forelengerdel. Kjempefornøyd :happy: Både foreldre og unge :love017

Back
Topp