Nordlys dunpose til vognen.

Februar-mamma2017

Flørter med forumet
Noen som har erfaring med denne vognposen? :) ser den er på tilbud på jollyroom nå så hadde vært greit å spart noen kroner om dette er en god pose :)

Jeg kjøpte den nå når den var på tilbud. Den var utrulig stor å fin! deilig lammeskinn :) tror lillebøllefrø vil elske å være i den! Jeg vil ha en sånn til meg selv også :p
Har den med lammeskinn. Jeg elsker den :D
Kan den snøres godt sammen rundt hodet, slik som dunposer kan? Beskrivelsen sier den kan strammes litt, så lurer på om man kan få den så sammensnørt som jeg ønsker på vinteren :p

Vi har denne med lammeskinn, er kjempefornøyd!
Har brukt den daglig i en mnd nå (må ha med mini ut når jeg lufter hunden og mannen er på jobb). Den er helt fantastisk varm. Har nå gått over til å bruke bare ullbody og en bukse/strømpebukse + lue og votter såklart når jeg legger han oppi den. Om han har noe mer på seg er han gjennomvåt av svette når jeg plukker han opp igjen.
Nå er han bare 5 uker enda så ikke prøvd ut på større barn.

For oss har det virkelig vært et godt kjøp :)

Kan den snøres godt sammen rundt hodet, slik som dunposer kan? Beskrivelsen sier den kan strammes litt, så lurer på om man kan få den så sammensnørt som jeg ønsker på vinteren :p

Kan snøres ganske bra syns jeg :) men ble lity stor for en nyfødt. Får vente med å bruke den

Kan snøres ganske bra syns jeg :) men ble lity stor for en nyfødt. Får vente med å bruke den
Høres bra ut :) Vi skal ha miniposen som også kan brukes i bilstol, så det går fint :)

Kjøpte egen bilstolpose, men ser nå at jeg får ikje brukt den.. syns d er så dårlig plass i stolen da :/
Hvilken bilstolpose har du da? Får du ikke brukt den fordi det blir for trangt?

Back
Topp