Februar-mamma2017
Flørter med forumet
Noen som har erfaring med denne vognposen? ser den er på tilbud på jollyroom nå så hadde vært greit å spart noen kroner om dette er en god pose
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Denne har jeg også tenkt på, så følger litt med her i tilfelle det er noen som har erfaringNoen som har erfaring med denne vognposen? ser den er på tilbud på jollyroom nå så hadde vært greit å spart noen kroner om dette er en god pose
Høres ut som at det er en smart investering, så den klikkes hjem til ossJeg kjøpte den nå når den var på tilbud. Den var utrulig stor å fin! deilig lammeskinn tror lillebøllefrø vil elske å være i den! Jeg vil ha en sånn til meg selv også
Så rett du gjørHøres ut som at det er en smart investering, så den klikkes hjem til oss
Er vognpose noe man har istedet for eller i tillegg til dyne?
*uerfaren*
Varm Vognpose bruker man på vinteren. En dyne vil bli for tynn.
Jeg kjøpte den nå når den var på tilbud. Den var utrulig stor å fin! deilig lammeskinn tror lillebøllefrø vil elske å være i den! Jeg vil ha en sånn til meg selv også
Kan den snøres godt sammen rundt hodet, slik som dunposer kan? Beskrivelsen sier den kan strammes litt, så lurer på om man kan få den så sammensnørt som jeg ønsker på vinterenHar den med lammeskinn. Jeg elsker den
Kan den snøres godt sammen rundt hodet, slik som dunposer kan? Beskrivelsen sier den kan strammes litt, så lurer på om man kan få den så sammensnørt som jeg ønsker på vinteren
Høres bra ut Vi skal ha miniposen som også kan brukes i bilstol, så det går fintKan snøres ganske bra syns jeg men ble lity stor for en nyfødt. Får vente med å bruke den
Høres bra ut Vi skal ha miniposen som også kan brukes i bilstol, så det går fint
Hvilken bilstolpose har du da? Får du ikke brukt den fordi det blir for trangt?Kjøpte egen bilstolpose, men ser nå at jeg får ikje brukt den.. syns d er så dårlig plass i stolen da :/