NORDLENDING????

pupple

Forumet er livet
syns denna var litt morsom, så jeg legger den ut[8D]

dere nordlendinger er ikke kjent for å klage..[:D][:D][:D][:D] sett den før kanskje???

Er du nordlending?

Gradestokk for nordlendinger....
+15 grader
En fin nordnorsk sommertemperatur, så vi startet her. Spanjolene tar på seg
vinterfrakk og hansker. Nordlendingenen ligger ute og soler seg.

+10 grader
Franskmennene forsøker fortvilet å slå på sentralvarmeanlegget. Nordlendingene planter blomster.

+5 grader
Italienske biler har startproblemer. Nordlendingene kjører kabriolet.

0 grader
Destillert vann fryser. Vannet i Tanaelva blir litt tykkere.

-5 grader
Folk fryser nesten i hjel i California. I Nord-Norge avslutter man grillsesongen med en kjempefest.

-10 grader
Engelskmennene har starta fyringssesongen. Nordlendingene tar på seg langarma skjorte.

-20 grader
Australierne flykter fra Mallorca. Nordlendingene avslutter sommerferien. Høsten er kommet.

-30 grader
Grekerne dør av kulde og forsvinner fra jordens overflate. Nordlendingene begynner å tørke klesvasken inne.

-40 grader
Paris slår sprekker i kulda. Nordlendingene står i kø utenfor gatekjøkkenet.

-50 grader
Julenissen flytter fra Rovaniemi. På Porsangmoen utsetter man vinterøvelsen for å få realistiske forhold.

-60 grader
Julenisselandet bunnfryser. Nordlendingene låner seg en film og holder seg innendørs.
-70 grader
Isbjørnene evakuerer Nordpolen. Nordlendingene blir sure fordi de ikke kan oppbevare hjemmebrenten utendørs. Hærens vinterøvelse starter opp.

-183 grader
Bakterier i mat dør. Kyrne i Nord-Norge klager over at bøndene har kalde hender.

- 273 grader
ALL atombevegelse opphører. Nordlendingen begynner å klage over hvor kaldt det er.

Allikevel er det bare nordlendingene som har hatt sommer i år[8D]

Hihi, jeg har sett den før, men den er like morsom hver gang [:D]

Farmor er nordlending, men jeg tror ikke jeg har arvet noen av de genene gitt. Jeg pakker meg godt inn om vinteren [&:]

ORIGINAL: camika

Allikevel er det bare nordlendingene som har hatt sommer i år[8D]

Ja de klager ikke, og nå har de det beste været..[;)] her nede føler jeg folk klager uansett (mange iallefall)
neste sommer kan vi dele litt mer på finværet syns jeg.. vi kan godt dele snøen og kuldegradene og.. jeg liker ordentlig vinter jeg[:)]

Hehe!
LITT overdrevent på minus gradersida, men på plusgraderne stemte d meste/alt[:D]

Back
Topp