Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Normal
Vil rose Nordlandssykehuset Bodø så godt det gjøres!Jeg kom inn med alvorlig fødselsangst, dette visste dem om på forhånd (pga jeg fikk samtaler med spesialjordmødre på forhånd) jeg fikk utrolige dyktige jordmødre under fødselen ( 3 forskjellige) fikk ligge i badekarr med «telys» og musikk. Etter fødsel var over (endte dessverre med hastekeisersnitt) fikk jeg utrolig god oppfølgning, vil kalle alle jeg møtte for engler, dem var så dyktige og flinke! Har ingenting negativt å si om dem som jobber det eller annet på avdelingen.
Vil rose Nordlandssykehuset Bodø så godt det gjøres!
Jeg kom inn med alvorlig fødselsangst, dette visste dem om på forhånd (pga jeg fikk samtaler med spesialjordmødre på forhånd) jeg fikk utrolige dyktige jordmødre under fødselen ( 3 forskjellige) fikk ligge i badekarr med «telys» og musikk. Etter fødsel var over (endte dessverre med hastekeisersnitt) fikk jeg utrolig god oppfølgning, vil kalle alle jeg møtte for engler, dem var så dyktige og flinke! Har ingenting negativt å si om dem som jobber det eller annet på avdelingen.