Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Normal
Fødte i bodø nå i februar 2014. Og jeg er kjempefornøyd med ivaretakelsen av meg selv og samboer i tiden før, under og etter fødselen. Jordmoren var fantastisk!! Etter fødsel er det over på barselavdelingen, og ja, mange er ikke like "vennlige" som resten, men så jobber det så mange der at du møter flere mens du er der de var gode på ammeveiledning! Og avlastning om du behøvde det. Nå måtte jeg av medisinske årsaker føde i Bodø, og det er jeg glad for. Sitter igjen ned en flott opplevelse. Og må føde der om jeg skal ha flere barn også. Mh
Fødte i bodø nå i februar 2014. Og jeg er kjempefornøyd med ivaretakelsen av meg selv og samboer i tiden før, under og etter fødselen. Jordmoren var fantastisk!! Etter fødsel er det over på barselavdelingen, og ja, mange er ikke like "vennlige" som resten, men så jobber det så mange der at du møter flere mens du er der de var gode på ammeveiledning! Og avlastning om du behøvde det. Nå måtte jeg av medisinske årsaker føde i Bodø, og det er jeg glad for. Sitter igjen ned en flott opplevelse. Og må føde der om jeg skal ha flere barn også.
Mh