Svar på tråd

Fødte her januar 2013. Var igangsetting. Var en del stress under fødselen, og de vurderte ks et par ganger men hver gang de tenkte at nå blir det ks, så ble tilstanden bedre ei stund for så å bli dårligere. Slik var det under hele fødselsforløpet til guttn kom ut. Hadde bare hyggelige jordmødre under fødselen, samt legene som var med. Når jeg endelig kunne få lov å presse(babyen lå for høyt til å begynne med) så bestemte de for å sett på vakum med en gang-noe som ble gjort av overlegen. Men uheldigvis så satt babyen fast(vanskeli skulderforløsning) så jeg fikk ikke gjort alt. Babyen var og i dårlig form da han kom til men ved god hjelp fra barnelegen tok han seg fort opp. Selv måtte jeg sy 20 sting. Mistet og MYE blod så måtte ha blodoverføring.

På barsel fikk jeg enerom og min samboer fikk egen seng på samme rom, vi bodde der i 5 døgn. Folke på barsel va vel så som så, var noen jordmødre jeg ikke likte og noen jeg likte, de fleste barnepleierne og ALLE legene jeg var borti var greie. Likte ikke de ansatta som var på om natta av en eller annen grunn...

Back
Topp