Nordland :)

HønseLovisa

Forumet er livet
jentene i juni13
Flere nordlendinger her? :)

Flott det da! :) Ser på terminlista at flesteparten hold tell sørpå :) E ska fød i Bodø om alt går som planlagt, enn dokker?

Vet ikke helt enda. Får se hvordan svangerskapet forløper, men det blir Bodø, Lofoten eller Stokmarknes. Sistenevnte er egentlig uaktuelt for min del. Da føder jeg heller hjemme..

Vet ikke helt enda. Får se hvordan svangerskapet forløper, men det blir Bodø, Lofoten eller Stokmarknes. Sistenevnte er egentlig uaktuelt for min del. Da føder jeg heller hjemme..

Hvorfor er Stokmarknes uaktuelt? Blir så nysgjerrig på sånt.. :P

Det er kun siden Stokmarknes ligger så langt fra her jeg bor. Enten tar det to timer i bil + en fergetur, eller så tar det minst 3 timer med bil. Min forrige fødsel varte i 2 timer fra jeg kjente litt smerte og til ungen var ute. Da var jeg selektert til å føde i Bodø og skulle reise med fly ca 30 min, men når jeg kom inn på fødestua i Lofoten for en sjekk så hadde jeg 8-9 cm åpning. Fikk ikke dra til Bodø da og måtte føde i Lofoten. Har fått to barn her og synes det er en flott plass å føde, men det er ikke mulig å få epidural for eksempel. Det taes heller ikke ks her og det er kun akuttberedskap. Sjekk linken for et eksempel:

http://www.lofotposten.no/lokale_nyheter/article6400337.ece

Hei:-) jeg er fra narvik og skal nok føde hær:-)

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum

Det er kun siden Stokmarknes ligger så langt fra her jeg bor. Enten tar det to timer i bil + en fergetur, eller så tar det minst 3 timer med bil. Min forrige fødsel varte i 2 timer fra jeg kjente litt smerte og til ungen var ute. Da var jeg selektert til å føde i Bodø og skulle reise med fly ca 30 min, men når jeg kom inn på fødestua i Lofoten for en sjekk så hadde jeg 8-9 cm åpning. Fikk ikke dra til Bodø da og måtte føde i Lofoten. Har fått to barn her og synes det er en flott plass å føde, men det er ikke mulig å få epidural for eksempel. Det taes heller ikke ks her og det er kun akuttberedskap. Sjekk linken for et eksempel:

http://www.lofotposten.no/lokale_nyheter/article6400337.ece

Oi, ja skjønner den :) Jeg må kjøre i tre timer for å komme til Bodø.. Men der tror jeg de har "alle rettigheter" :P

Fra Tromsø jeg :-)

Gøy at vi er flere:-) ser ut som at vi er to som skal føde i Bodø ihvertfall :-) hvor langt er dere kommet? Jeg er 18+5 idag om jeg har telt rett:-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum

Back
Topp