Noras kakeønsker *link

*Gullungene*

Forumet er livet
Kom over denne siden:  http://www.pinkcakebox.com

UTROOOLIG stilige kaker :)
Sett siden før?

Her er noen av kakene Nora ønsker seg.

(kremt, nå kan jeg ikke sånn da, men kan da få
litt inspirasjon i det minste)

Åh, der var det mye fint... jeg må investere i ganske mange fargebokser før jeg kan prøve meg på noe sånt - nå har jeg bare blå, gul, rød og grønn... og den røde kastet jeg nettopp, den var så godt som tom og hadde begynt å størkne...jeg tror alltid at jeg skal få mer tid senere, men jeg har ambisjoner om å få trent meg litt på kakebaking så jeg kommer til å bli en flittig bidragsyter på arrangementer på grendahuset tror jeg [:D]

ORIGINAL: lenemor

Åh, der var det mye fint... jeg må investere i ganske mange fargebokser før jeg kan prøve meg på noe sånt - nå har jeg bare blå, gul, rød og grønn... og den røde kastet jeg nettopp, den var så godt som tom og hadde begynt å størkne...jeg tror alltid at jeg skal få mer tid senere, men jeg har ambisjoner om å få trent meg litt på kakebaking så jeg kommer til å bli en flittig bidragsyter på arrangementer på grendahuset tror jeg [:D]

Hvilken type farger bruker du, Lene??

Jeg bruker wilton - de er skikkelig drøye, og så er de ikke flytende så de tynner ikke ut det man skal fargesette... og så blir det skikkelig sterke klare farger

WOW stilige kaker!!

Jeg bruker wilton - de er skikkelig drøye, og så er de ikke flytende så de tynner ikke ut det man skal fargesette... og så blir det skikkelig sterke klare farger

jeg bruker og de, men jeg har bare rosa og lilla[8|] gjett hvem som har ønsket de fargene[8D]
Ikke er jeg så flink heller, så det blir vanlig smørkrem som jeg smører på med vanlig kniv[8D]

Knallstilige kaker[:D]

Hvor har du kjøpt de? [:)]

Jeg kjøpte dem på cacas-party, ,men de selger det på en interiørbutikk her som heter Stil og Stemning. Vet at det er noen jernvarehandler som selger dem også... 

Jeg kjøpte dem på cacas-party, ,men de selger det på en interiørbutikk her som heter Stil og Stemning. Vet at det er noen jernvarehandler som selger dem også... 

Jeg skal høre på Jernia i morgen, vet de fører en del fra Cacas der :)
TAKK for tipset, Lene [:)]

Jeg har kjøpt en boks med 8 wilton-farger på Jernia!!

Utrolig kule kaker!

Back
Topp