Nora har kommet til verden!

Ellytam

Andre møte med forumet
Kvart på fem 08 des ble prinsessen født, en uke over termin.
Hele fødselen ble annerledes enn planlagt, men nå er hun endelig her. Jeg skulle føde på abc klinikken, men etter 24 timer med rier og liten fremgang bestemte jeg meg for epidural. Det var himmelen med den bedøvelsen! Dessverre var det fremdeles liten fremgang og hadde kun fire cm. Babyen begynte å bli stressa og etter mange blodprøver av hodet hennes fant de ut at keisersnitt var det beste. Må innrømme at jeg var livredd for at det skulle ende med det. Inne på operasjonsstua gikk alt veldig fint og jeg er positivt overrasket over hvor greit det gikk. Samboer var sammen med henne de første timene da fostervannet var misfarget og jeg måtte hvile. Hun er så vakker og snill, 49cm lang og 3952gram. Lykke til alle som ikke har født enda:)

Sent from my iPhone using BV Forum

gratulerer :D

Gratulerer så mye! Så godt å høre at det gikk så bra og det ser ut til at dere sitter igjen med en god følelse til tross for dramatikk rundt fødsele !

En ting er i alle fall sikkert, når det kommer til barn er det sjelden ting blir som planlagt!! Men det går som regel bra uansett... Gratulerer med jenta!

Gratulerer så mye! :)

Tusen takk alle sammenja det er godt jeg sitter igjen med en positiv følelse ang fødselen☺️

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp