Nora er så flink!

_gjotterii_

Elsker forumet
Dekket på middagsbordet helt selv(ikke varme kjeler) og da vi var ferdige bar hun inn absolutt alt sammen, til og med kjelene(som var blitt kalde) og satte på benken mens jeg vasket opp. Så vasket hun av stuebordet der vi satt å spiste [:D]

Hu er jo bare så utrolig god og snill!! (selv om ørene ikke virker og viljan gjør som den vil:)

Så herlig! Godt med litt hjelp på kjøkkenet! Skal tro når de kan begynne å støvsuge og sånn? Hehe..

ORIGINAL: Merri24

Så herlig! Godt med litt hjelp på kjøkkenet! Skal tro når de kan begynne å støvsuge og sånn? Hehe..

Hehe, sign[:D]
Flinke Nora asså [:D][:D]

Nora støvsuger både stua og kjøkkent hun :) ikke alldit hu er like nøye men er jo veldig flink. Bare nyte det så lenge hu syns det er gøy og gjør det frivillig :)

Sander støvsuger han [:D] hvis det er noe bøss på gulvet sier han "mamma, her er det møkkamøkke, kan jeg støvsuge litt?" sier ikke nei jeg da altså [8D][:D]

så flink Nora er også [:D] det er så godt for barna å få lov til å delta, tror dem vokser mye på det [:)]

Nora elsker å få være med på å ordne ting, vaske opp osv, brette sammen og legge vekk klær:)
Og idag besøkte vi vennina mi med trillinger og da var hun med å bytte bleie og mate. Og da vi reiste hjem sa hu til meg att hu gleda seg veldig til å få egen baby etter bursdagen sin :) <3

Så flink!
Nahaniel dekker alltid på og rydder av han også, veldig glad i å hjelpe til [;)]
(Av og til litt kjapp med å rydde av når han selv er ferdig da men [8D)

Back
Topp