Nor galt med testen??

Mamusia

Gift med forumet
Sensommerbarna 2016
Har tatt flere tester nå, tre cb pluss og to vb digitale, som sier gravid. De andere testene viser et tydelig plusstegn, men de forsvinner etter en stund?! Det har jeg aldri vært borti, har vært gravid to ganger før og fått to gutter og de positive testene viste positiv i mange måneder... Noen som har opllevd det samme??

tror ikke det er noe galt med testen.
Svaret skal jo leses etter ca 2 min å alt du ser i etter tid kan gi feil informasjon.
Dette står det klart å tydelig i bruksanvisningen...

Det er vanlig såpass tidlig, jeg har også tidligere hatt noen der streken ble tynnere men ble der men også flere der streken har forsvunnet! Like normalt begge deler. Så lenge streken kom opp så er testen positiv!

Ja, samme skjedde her også, krysset var borte dagen etter, men jeg har forstått det slikt at man skal ikke se på testen etter så og så lang tid etter man har testet ;)

Tusen takk jenter!! Jeg får jo positiv på den digitale så det er jo en sikkerhet, har bare aldri oppøevd at streken forsvinner etter en time el noe... Men det virker også at hele testen er litt annerledes enn før tre år siden... Men tusen takk!!!

Back
Topp