Noordi barnevogn!

Bondefrua0917

Betatt av forumet
Noen som kjenner til dette merket? Så på disse i dag, likte de godt, men hadde aldri hørt om merket før, så lurer på om det er ordentlig kvalitet eller ikke. Noen som har erfaring med merket?
 
Aldri hørt om, hvor fant du de?
 
Aldri hørt om, hvor fant du de?
Jeg var innom "Den lille barnebutikken" som holder til i nærheten av her jeg bor. Sett butikken via finn flere ganger, så måtte ta meg en tur. Ingen stor butikk, driver mest med nettsalg tror jeg.

Synes også det var litt rart at jeg aldri hadde hørt om merket før, så man blir jo litt skeptisk da [emoji6] Synes vognene virket veldig fine. Var sånn tre-i-en-pakke med bag, sportsdel og bilsete. Merker jeg også er litt skeptisk til et bilsete som ikke er av de kjente merkene. Så ville nok kanskje droppet det.. Vet ikke, må sjekke litt rundt. Screenshot_2017-03-01-14-39-22.png
 
Det merket har jeg aldri hørt om. Ikke så mange treff på google heller men ser ut som det er et russisk merke. Vogna ser grei ut den da! Hvordan var den å trille?
Personlig ville jeg nok valgt en bilstol som jeg visste kom godt ut i tester :)
 
Aldri hørt om det merket jeg heller, men syns det ligner veldig på en vognpakke vi var å såg på i helgen - ifølge selger var det polske vogner det han hadde. Etter litt søking på nettet ble jeg veldig skeptisk til selgeren og vognene -da mannen spurte om brosjyre fikk han beskjed om at alt stod på nettet, vi fant ingen opplysninger om vognene og fant ingen andre som solgte vognene i Norge heller.
 
Ei venninne av meg har vogn fra det merket. Hun er strålende fornøyd med vogna, men mindre fornøyd med kjøpsopplevelsen. De bestilte tre måneder før fødsel, men vogna ble av en eller annnen grunn stående i ukesvis i tolla i Kristiansand da den kom fra Polen og til Norge. De hadde flere telefoner og mye fram og tilbake med selger før vogna kom seg til butikken i Bergen, og tilslutt reiste de bare og henta den i Bergen selv, enda de hadde bestilt hjemlevering til Voss. De fikk vogna hjem bare noen uker før tulla kom til. Vogna i seg selv er visst nydelig å trille, romslig og god bag og har masse greie funksjoner, lett å slå sammen osv. Ut fra hennes opplevelse ville jeg nok bare handla derfra om jeg kunne reist og henta vogna selv, hjemlevering virka veldig styrete ut fra deres opplevelse!
 
Ei venninne av meg har vogn fra det merket. Hun er strålende fornøyd med vogna, men mindre fornøyd med kjøpsopplevelsen. De bestilte tre måneder før fødsel, men vogna ble av en eller annnen grunn stående i ukesvis i tolla i Kristiansand da den kom fra Polen og til Norge. De hadde flere telefoner og mye fram og tilbake med selger før vogna kom seg til butikken i Bergen, og tilslutt reiste de bare og henta den i Bergen selv, enda de hadde bestilt hjemlevering til Voss. De fikk vogna hjem bare noen uker før tulla kom til. Vogna i seg selv er visst nydelig å trille, romslig og god bag og har masse greie funksjoner, lett å slå sammen osv. Ut fra hennes opplevelse ville jeg nok bare handla derfra om jeg kunne reist og henta vogna selv, hjemlevering virka veldig styrete ut fra deres opplevelse!
Takk for svar! Vet du hvilken butikk dette var, og hvilken av modellene? Eventuelt lyst til å spørre din venninne om dette? [emoji6][emoji4]
 
Takk for svar! Vet du hvilken butikk dette var, og hvilken av modellene? Eventuelt lyst til å spørre din venninne om dette? [emoji6][emoji4]
Skal spørre! Av modellene så er det ikke noordi de har når jeg ser på bildene, de har vogna som heter polaris 2i1 classic.
 
Supert!
Noordi er vognnavnet, Polaris er modellen (tror jeg).
Har snakka medhenne nå, de handla hos en liten butikk i Bergen som het Simobutikken barnevognservice. Den hadde ingenting med den lille barnebutikken å gjøre så my bad der! Men vogna er samme merke og det er polarismodellen de har, den kunne hun anbefale. Fleipa med at de er strålende fornøyd med polakken sin og likte spesielt godt at både bagdel og sportsdelen var høye og romslige.
 
Back
Topp