Har allerede prøvd NXT i butikk. Problemet med disse er at selgerne har vært så kunnskapsløse når jeg har stilt sprørsmål om disse, den kommer kun i gørrkjedelige farger, bagdelen måtte tas av for å pakke den sammen, en venninne som har den sier den knirker og er stiv, samt at den er var veldig tung å løfte. Jeg fikk prøve i butikken. NXT er ganske nye, kan hende de blir bedre etterhvert.
Hadde Mondial med nr 2. Det er en flott vogn, jeg hadde bilstoladapter og quadrolift i tillegg. Jeg kan desverre ikke ha denne vogna igjen. Jeg har revmatisme, og har ikke krefter til å bruke fotbremsen på denne vognen en gang og ikke snakk om å demontere den hver gang jeg skal pakke den inn i bilen. NXT vognene har en helt annen fotbrems som ikke er like hard, men alle disse vognene må demonteres for at de ikke skal bli for tunge for meg. Hvis denne vogna skjærer seg så blir det nok Britax, enten Go Next eller

. Kan hende det finnes en annen drømmevogn der ute, menforeløpig vet jeg ikke om den.
Sjekket Noordi er registrert i Brønnøysund, men eier av selskapet er definitivt ikke norsk. Kan hende de har hatt en norsk designer for alt jeg vet, vil høre nøye med de to butikkene i Norge om hva de har å si om vognene. Om de har flere svin på skogen eller om de bare solgte dårlig fordi folk ikke er villige til å prøve nye merker.