Noooo..

Musketer

Flørter med forumet
Begynte å blød i dag:( Hadde samleie i morges og har ligget i sengen siden, men etter en dusj og en tur ut så jeg at det har kommet litt blod.
Det har gitt seg nå, men jeg ble nervøs for SA.. Har allerede vært på to private ul, er 9+5 iflg menstermin, men ligger et par uker etter iflg ul.

Hva skal jeg gjøre? Tenker å ringe legen i morgen dersom jeg får vondt eller blør kraftig, og ellers se det an? Føler ikke jeg kan bruke mer penger på privat ul. Hva ville dere gjort?

Er vist vanlig og blø litt etter samleie har jeh forstått, men begynner det blø kraftig eller du får vondt er det lurt ringe legen.

Får håpe det bare er en ufarlig blødning ♡

Blødninger etter samleie er visst normalt ja :) bare se det an om blødningen stopper, ellers kontakter du lege hvis det vedvarer eller blir mye blod/smerter. Håper det går bra :)

Takk for oppmuntrende svar, kan det i teorien men blir satt ut når det gjelder! Det virker som det har roet seg, men jeg sier ifra ved endring

Takk for oppmuntrende svar, kan det i teorien men blir satt ut når det gjelder! Det virker som det har roet seg, men jeg sier ifra ved endring

Klart, blod er jo ikke noe man tar som er bra tegn uansett, jeg vet akkurat hvordan det kjennes! :)

En lett, frisk, rød blødning etter samleie er vanlig og oftest ufarlig. Det kan være blodkar som sprekker, slimhinnene er mer sensitive så man kan også få ei lita rift. Håper det går fort over <3 Om blødningen tiltar eller at du får smerter ville jeg kontakta fastlegen og bedt om en UL.

Det samme skjedde meg for 3 uker siden også, hadde litt røff samleie for å si det mildt :) da jeg gikk på do var det blod i do og på papiret, jeg freaka ut og turte ikke ha samleie før jeg hadde vært hos legen. Det stoppet etter 1,5 dag og har ikke vært et spor av blod etter det :) Mest sannsynlig var det en rift (sa legen) og jeg har ikke blødd etter samleie nå :) Skjønner at det kan være skummelt men se det an og prøv å ta det med ro :) Ellers hadde jeg ringt legen og fått snakket med han/hun for å få roen ;) Håper det går over og en stor klem til deg :)

Nei nei nei. Her kjører vi på med positive tanker ❤️ :D Dette må jo ha kommet i sammenheng med samleie. Krysser alt jeg har for at dette roer seg. Men er du urolig ringer du lege.

Slimhinnene blir tynnere og blodårene skjøre under graviditet, så du har nok bare "sprengt" noen blodårer i skjeden :D

Det er nesten mer vanlig og blø litt, enn og ikke blø litt under ett svangerskap, fikk jeg beskjed om av både lege og gyn :) Så lenge det ikke er mye, klumper eller man har vondt, er det ingen fare ❤

Begynte å blød i dag:( Hadde samleie i morges og har ligget i sengen siden, men etter en dusj og en tur ut så jeg at det har kommet litt blod.
Det har gitt seg nå, men jeg ble nervøs for SA.. Har allerede vært på to private ul, er 9+5 iflg menstermin, men ligger et par uker etter iflg ul.

Hva skal jeg gjøre? Tenker å ringe legen i morgen dersom jeg får vondt eller blør kraftig, og ellers se det an? Føler ikke jeg kan bruke mer penger på privat ul. Hva ville dere gjort?
Hvordan har det gått?

Back
Topp