Jeg ender overraskende ofte opp i denne diskusjonen, jeg mener bestemt at Non Stop i forskjellig farge smaker forskjellig. De gule er f.eks langt friskere på smak enn de svarte. Men mange påstår at alle smake likt, og jeg kan ikke forstå det Flere som kjenner forskjell?
Har vært på omvisning på freia 3 ganger, gjennom skole blant annet. Alltid noen som spør guiden om smakene til nonstop. Og de forteller da smakene, så ingen hemmelighet det. Bringebær (rød), ananas og eple (grønn), sitron (gul), appelsin (oransje) og vanilje (brun og svart). Personlig elsker jeg grønn!
Kult! Synes ikke brune og svarte smaker det samme da, så der ser man hvor mye man kan stole på smaksløkene
Ja, jeg kunne ikke smakt meg fram til at det var vaniljetrekk på brun og svart.. Hadde for meg at svart var kaffe, mocca eller no slikt Jeg klarer da spise alle fargene, hvis jeg MÅ Me skal jeg gjøre det på min måte, så fordeler jeg hver farge i grupper, og legger alle i linje på 2 og 2, også spiser jeg i rekkefølgen grønn, oransj, gul, rød, og hvis jeg må brun og svart.
vanilje mocca? alle jeg kjenner har en favoritt som blir spist før resten, bortsettfra meg som tar en munnfull og håper på smakseksplosjon... neida, jeg har bare ikke tolmodighet til å plukke.
Tror smakene står på utsiden av pakka? Hvert fall på noen utgaver. De svarte er definitivt best tett fulgt av de røde!