Nokre spørsmål angåande brudd

sogn78

Forumet er livet
VIP
Var skikkelig klønete i går og knakk nasen. Var på legevakta, og fekk ikkje time til å rette den opp (knekke den på plass) før på fredag (!!!!!), e ikkje det veldig lenge, eller e det vanlig??? Eg fekk den nesten på plass sjølv, men den er litt skeiv....[:'(]

Nokon som har knekt nasen som hugsar kor lang tid det tok før ein kunne trena igjen??
Kva smertestillande funka best??
Når er det vanlig å gå tilbake i jobb?? (eg skal begynna på jobb igjen mandag etter perm, og skal da altså knekke den på plass fredag, går det tru???)

Hmm, det vart masse spørsmål, tar imot alle svar med stor takk[:D][:D]

Oi, det hørtes lenge ut ja.[:-]

Vet ikke noe om det jeg, men god bedring iallefall.[:)]

Når kusina mi brakk nesa under fødselen ble hun sendt direkte til Rikshospitalet(?) for å ordne det.
Men vet ikke om det er forskjell på barn og voksne jeg...

ORIGINAL: Linemor7

Når kusina mi brakk nesa under fødselen ble hun sendt direkte til Rikshospitalet(?) for å ordne det.
Men vet ikke om det er forskjell på barn og voksne jeg...

Huff, stakkars lita, skulle jo berre mangla at dei fiksa det med ein gang hjå ein liten baby, så det er jo bra[:)]

jeg maatte vente en god stund. f?kk forklart at det er ford? hevelsen maa gaa s?kkelig ned först slik at legen kan se 100% hvor bruddet er for aa kunne knekke den opp og paa plass.[:D]

var paa jobb dagen etter jeg...

ORIGINAL: MalinDalin

jeg maatte vente en god stund. f?kk forklart at det er ford? hevelsen maa gaa s?kkelig ned först slik at legen kan se 100% hvor bruddet er for aa kunne knekke den opp og paa plass.[:D]

var paa jobb dagen etter jeg...

Her synes det laaang veg kor bruddet er for å sei det sånn, men det er jo veldig greit at dei får det skikkelig når dei først skal knekke det opp ja. Da bør det jo gå greit å gå på jobb mandagen da egentlig. Takk for svar[:D][:D]

Skal man skulke jobben pga knekt nese? Det har i så fall jeg aldri gjort, og jeg har brukket nesa to ganger. Trente igjen dagen etter også.

ORIGINAL: Eldiss!

Skal man skulke jobben pga knekt nese? Det har i så fall jeg aldri gjort, og jeg har brukket nesa to ganger. Trente igjen dagen etter også.

Vil ikkje akkurat kalle det å skulke jobben når ein har knekt nasen eg da men. Kjem jo sikkert litt an på kva jobb ein har, og eg held på å svime av viss eg bøyer meg ned, så trening blir det ikkje med det aller første heller. Ikkje alle som er like knallharde som deg tydeligvis[;)]

Back
Topp