nokon som veit om nattpysj m/votter?

sjukesøster

Forumet er livet
Heisann
Gutten min blir så kald på henda om nettene, han vil alltid ligge med henda over dyna rett opp [:)] finst det pysj med votter, armer slik ein bare kan brette over henda? har joha merket slike pysjer?

Jeg vet H&M her på Sotra i hvert fall selger klore votter som en kan ha på hendene deiras og det kan nok brukes om natta også, men jeg kan ikke huske å ha sett noe pysj med slikt. [8|]

Jenta mi ligger også med henda i været hele natta, men vi har det ikke så veldig kaldt på rommet så jeg tror ikke det plager henne. [:)]

jeg bruker bare klorevotter fra h&m [:)] 20 kr per par [:)]

H&M vottene er supre, jeg har begynt å bruke de nå da min jente også er iskald på hendene. Hun liker det ikke da hun liker å sutte på hendene sine, men de sitter godt, så de faller ikke av henne når hun gnir de i ansiktet heller. Kan anbefale dem, også er de billig:D

Jeg har en joha ullbody som er litt stor. Armene går over hendene. Går så fint. Men så sover ikke tulla veldig godt hvis hu blir for varm.

Har masse pysjer som man kan brette over hender, men de er dessverre kjøpr i USA..[8|]

ORIGINAL: vannmann_81

Jeg har brukt ullvotter på gutten om natten, men han klarer som regel å vifte de av seg i løpet av natten.

Men etter at vi fikk en ullpysj fra JOHA er han faktisk varm på hendene også, selv om han ligger med armene utenfor dynen.

he du bilde av den? :)

ORIGINAL: inamaria

jeg bruker bare klorevotter fra h&m [:)] 20 kr per par [:)]

Jeg har et par nattdrakter fra Lilleba som er kjempegode. De er produsert i bomull og økologisk dyrket soya og bambus.
De er skikkelig gode, myke og ikke minst varme. I tillegg har man mulighet for å brette en del over hendene slik at man også holder dem varm om babyen liker å ligge med hendene over dyna :o)

Nattdrakta jeg bruker vesla mi:
http://levvel.mystore.no/ds_product_info.php?cPath=79&products_id=541

Flere klær i samme materiale (anebfales på det sterkeste)
http://levvel.mystore.no/index.php?cPath=79

www.lilleba.no

Det er kostbare klær, iallefall med tanke på at de vokser ut av dem fort. Men jeg synes det er godt å kunne skjemme bort vesla en gang iblant med skikkelig gode klær med god kvalitet og komfort :o) har på langt nær hele garderoben full av slike klær, men enkelte nøkkelplagg synes jeg det er fint å ha :o)

Back
Topp