Nokon som har tatt vannscan av livmor?

malihan

Flørter med forumet
Har vore i kontakt med serumklinikken i Hellas ang d å få sjekka om eg har infeksjon i livmor. Etter å ha fått heile historia vår anbefaler dei i tillegg at eg tar ein hysteroscopi. Sånn eg har forstått det er vannscan ein litt meir skånsom måte å sjekke tilstanden i livmor. Er det nokken som har gjort dette? Har fått avslag frå Haukeland om å få d gjort der, men vurderer å gå privat. Vil gjere alt eg kan for at siste forsøket over sommeren skal ende positivt... ;p Nokken med gode/dårlige erfaringer?

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg har ikke gjort hysteroscopi, men har gjort sånn Aquascan med kateter opp i livmora og med innsprøyting av saltvann om det var det du tenkte på? :)

Jepp d var den eg tenkte på. :) korleis var d? Og fann dei ut nokke?

Jeg syntes det var litt ubehagelig ved innsprøyting ellers gikk det fint :) Her er det ikke jeg som er årsaken til at vi må gjennom icsi, men de valgte å ta det for det for å utelukke. Hadde ingen mistanker siden jeg har født før, men som han sa at de kunne like godt gjøre det når vi først skal gjennom en så dyr behandling. Fant ikke noe på meg :)

Tusen takk for svar. Tenker at dette er et greit alternativ i forhold t å gå gjennom hysteroscopi med narkose... ;)

Back
Topp