Nokon som føler

Tobarnsmammajuni2014

Flørter med forumet
Seg mykje bedre ??:) eg føle eg har meir energi og (bank i bordet) ikkje kvalm lenger :);) kan det vera at det har gått over??:):) men så kjem den forbaska tanken, unnskyld språket, om at tenk er eg ikkje gravid lenger? At det er grunnen til bedre form?:( hatar og gå konstant og tenke sånne tankar:( fleire som har det sånn?

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg følte meg helt fantastisk i går! Men i dag derimot! Fyyyyyysj! Jeg er sååååååå kvalm!
Måtte ta 1 åringen til legen i dag, var i butikken etterpå, og var på nære nippet til å spy på kassedama :P
Heldigvis klarte jeg å holde meg til vi kom ut i bilen, phju :P

Nyt det :D Håper virkelig kvalmen gir seg snart her, og slipper ut hele svangerskapet denne gangen og! :/

Hvor langt er du på vei? Spira har det garantert helt perfekt i magen din :D

Hos meg har trøttheten kommet for fullt først nå den siste uka (er 8+0 i dag). Så jeg legger meg 8, og er fortsatt nesten ikke tilsnakkendes på jobb. Kunne like gjerne ha holdt meg hjemme tror jeg;)
Jeg har heldigvis ikke vært så mye kvalm da..verken nå eller sist.. Men det går jo over! :) -og jeg er sikker på at spira har det helt fint, tombarnsmamma:)

Jeg har det på akkurat samme måten. Har vært forferdelig kvalm, svimmel og uvel, mens jeg de siste dagene har følt meg i veldig fin form. Litt deilig, men det gjør meg urolig.. Håper alt er bra :)

Bra og høyre at andre har det sånn og:) eg er 9+3 i dag og ha vert i skikkelig drittform :( men kanskje det verste er over?:)

Sent from my iPad using BV Forum

jaaa.. akkurat sånn er det.. er mye mindre kvalm enn før.. og orker i grunn det samme som før graviditeten.. men da begynner man jo å tenke.. hva om..
nei, prøve å bare nyte den fine formen vår, og vente med de urolige tankene.. men ikke så lett! håper jeg finner hjertelyden med doppleren min ganske snart, så jeg kan roe nerva...
:)
lykke til med go`følelsen din å!

Ja formen har tatt seg opp etter jeg passerte uke 10. Blir smånervøs selv.....

Kanskje dette er heilt normalt?! Godt og høyra fleire :) me får berre nyta den og prøve og gløyma den følelsen... Godt å ha dette forumet no!:) klem til alle:)<3

Sent from my iPad using BV Forum

Føler meg mye bedre nå. Er 10+3. For noen uker sida, var jeg helt vrak, så trøtt var jeg. Kvalm var jeg og, mest om morgenen.

Back
Topp