Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har fått denne sommerinfluensaen og hoster så jeg tisser på meg. Siden jeg ingen medisiner kan ta, sitter jeg oppreist på natta....Labambie skrev:Stor fare for at jeg er her. Må lage litt action du da.
Neri83 skrev:
Jeg har fått denne sommerinfluensaen og hoster så jeg tisser på meg. Siden jeg ingen medisiner kan ta, sitter jeg oppreist på natta....Labambie skrev:Stor fare for at jeg er her. Må lage litt action du da.
Spørs om eg tørr gje meg ut på noko mot deg, du virka so "perfekt".. misforstå meg rett no!
Jaja, får prøve å lage en "gamle BV"-natt. Hvor har det blitt av alle de gravide som ikke sover på natta? Var jo flust av dem her da jeg gikk gravid.FancyPants skrev:
Labambie skrev:
Neri83 skrev:
Spørs om eg tørr gje meg ut på noko mot deg, du virka so "perfekt".. misforstå meg rett no!
Gjør JEG? Som skreiv i innlegget at jeg tisser på meg fordi jeg hoster så hardt? Det verste er at jeg tuller ikke heller, tok på meg bind for en liten stund siden, var så lei av å skifte truse...
FancyPants skrev:
Labambie skrev:
Neri83 skrev:
Gjør JEG? Som skreiv i innlegget at jeg tisser på meg fordi jeg hoster så hardt? Det verste er at jeg tuller ikke heller, tok på meg bind for en liten stund siden, var så lei av å skifte truse...
Labambie, perfekt? Regner med at du tåler det her Labambie, du er jo en gammel traver..
Hun fremstiller seg jo aldri som perfekt! Det eneste "perfekte" med henne er at hun setter ungen sin foran alt, og dermed aldri vil ha barnevakt. Eller er hun like lite perfekt som alle oss andre her inne altså.